SEO оптимизация. Термин, наскоро навлязъл в ежедневните разговори и професионалните задължения или пък екстри. Какво всъщност означава SEO оптимизация, как работи тя, кой я извършва и с какво по-точно ни помага? Това са въпроси, които несъмнено вълнуват повечето от нас и които трябва да имат своя отговор.
SEO оптимизация се нарича процесът, благодарение на който нашият сайт или уеб страница стават по-видими за търсачките в интернет, най-общо и просто казано. Предпочитан метод е, понеже чрез SEO оптимизацията влияем на известността, на способността на страницата да бъде намирана в така наречените „органични” или иначе казано, безплатни резултати от търсенията на дадена търсачка. Защо е необходима ли? Ами, защото колкото по-напред (или нагоре) в списъка с търсения излиза една уеб страница, толкова по-посещавана е тя. Един вид реклама или осигуряване на посетители за сайта ни. В зависимост от това как се прави и какво точно цели въпросната SEO оптимизация, тя може да повлияе на резултатите от различни търсения – статии, изображения, видео, академични текстове и така нататък. Накратко казано, SEO оптимизацияобозначава интернет рекламна стратегия. Изучава как работят търсачките, на какъв принцип подреждат резултатите от търсенията и, разбира се, как е възможно да „изкачим” нашата уеб страница по-нагоре в списъка.
Сама по себе си SEO оптимизацията е оптимизация на страницата. Разбира се, за да я направим по-намирана и съответно по-посещавана, редно е да променим нещо в настройките и дори понякога съдържанието и. Това е съществото на една SEO оптимизация. Променят се HTML кодове, ключови думи се заменят, увеличават, премахват се различни видове пречки…и всичко това улеснява една интернет търсачка в намирането на точно нашата уеб страница.
Историята на SEO оптимизацията е сравнително кратка, но все пак началото е някъде около 90-те години. Разбира се, днес е много по-развита и то на много по-високи и професионални нива, а и все пак е необходимо време, за да се разпространи навсякъде, да се опознае от повече хора и да започне да действа по същество. През годините, парадоксално, но самата SEO оптимизация се оптимизира по начини, които я правят достъпна, интересна, сложна. Днес се различават два вида SEO оптимизация: такава, която се смята за полезна от гледна точка на търсачките, и такава, която не се одобрява. Условно казано, „бяла” и „черна” SEO оптимизация. Предимството на първият вид е, че там SEO оптимизацията е дълготрайна, докато оптимизаторите, които се занимават с „черната” SEO оптимизация, са наясно, че сайтовете им ще бъдат най-отгоре в търсенията за кратко, понеже веднъж открили какво точно правят, отговарящите за това блокират уеб страниците.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.