parallax background

Какво е SEO оптимизация?

Какво е SEO оптимизация?

SEO оптимизация. Термин, наскоро навлязъл в ежедневните разговори и професионалните задължения или пък екстри. Какво всъщност означава SEO оптимизация, как работи тя, кой я извършва и с какво по-точно ни помага? Това са въпроси, които несъмнено вълнуват повечето от нас и които трябва да имат своя отговор.

SEO оптимизация се нарича процесът, благодарение на който нашият сайт или уеб страница стават по-видими за търсачките в интернет, най-общо и просто казано. Предпочитан метод е, понеже чрез SEO оптимизацията влияем на известността, на способността на страницата да бъде намирана в така наречените „органични” или иначе казано, безплатни резултати от търсенията на дадена търсачка. Защо е необходима ли? Ами, защото колкото по-напред (или нагоре) в списъка с търсения излиза една уеб страница, толкова по-посещавана е тя. Един вид реклама или осигуряване на посетители за сайта ни. В зависимост от това как се прави и какво точно цели въпросната SEO оптимизация, тя може да повлияе на резултатите от различни търсения – статии, изображения, видео, академични текстове и така нататък. Накратко казано, SEO оптимизацияобозначава интернет рекламна стратегия. Изучава как работят търсачките, на какъв принцип подреждат резултатите от търсенията и, разбира се, как е възможно да „изкачим” нашата уеб страница по-нагоре в списъка.

Сама по себе си SEO оптимизацията е оптимизация на страницата. Разбира се, за да я направим по-намирана и съответно по-посещавана, редно е да променим нещо в настройките и дори понякога съдържанието и. Това е съществото на една SEO оптимизация. Променят се HTML кодове, ключови думи се заменят, увеличават, премахват се различни видове пречки…и всичко това улеснява една интернет търсачка в намирането на точно нашата уеб страница.

Историята на SEO оптимизацията е сравнително кратка, но все пак началото е някъде около 90-те години. Разбира се, днес е много по-развита и то на много по-високи и професионални нива, а и все пак е необходимо време, за да се разпространи навсякъде, да се опознае от повече хора и да започне да действа по същество. През годините, парадоксално, но самата SEO оптимизация се оптимизира по начини, които я правят достъпна, интересна, сложна. Днес се различават два вида SEO оптимизация: такава, която се смята за полезна от гледна точка на търсачките, и такава, която не се одобрява. Условно казано, „бяла” и „черна” SEO оптимизация. Предимството на първият вид е, че там SEO оптимизацията е дълготрайна, докато оптимизаторите, които се занимават с „черната” SEO оптимизация, са наясно, че сайтовете им ще бъдат най-отгоре в търсенията за кратко, понеже веднъж открили какво точно правят, отговарящите за това блокират уеб страниците.

email collection

Безспорно email маркетингът е най-директният и ефективен начин да комуникираме с нови и стари клиенти. Тази комуникация е важна за нас, защото така печелим доверието и лоялността на нашите клиенти.