Какво е това?

Колко от потенциалните клиенти купуват веднага? Различно, но обикновено голямата част от тях не го правят. Няма пари, не са още убедени, нямат нужда в момента, имат вътрешни или лични проблеми. Съвсем нормално.

Lead Nurturing (отглеждане на потенциални клиенти) се базира на имейлинг и социални мрежи, за да отгледа и до-убеди тези бъдещи клиенти в това да купят и то точно от вас.

Каква полза бих имал?

Никой не би се отказал от увеличени на продажбите с около 300% от сметнатите вече за загубени клиенти. Особено когато това се прави на толкова ниска цена. В един момент клиента вероятно и сам ще “узрее”, но дали ще се сети за вас. Ние трябва постоянно и внимателно да му напомняме за това правилно решение.

Как?

Използвайки имейл маркетинг, LinkedIn, Facebook и Twitter страниците ви ние сме често пред очите на нерешилите още да работят с вас. Поднасяйки му успешни примери, новини за успехите ви, спецификите на продуктите ви след време започват да се получават телефонни обаждания и конкретни запитвания за оферта по имейл.

Тази услуга не зависи от обема на клиентите, но е изключително важно да се прави професионално.

Безплатна телефонна консултация


Какво получавате?



  • Обстойно разглеждане на сайта от специалист;

  • Събиране на необходимата информация;

  • Диагностициране на евентуални проблеми при продажбите;

  • Насоки и съвети за развитие и подобрение на ефективността на сайта.
//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close