Какво е това?

Колко от потенциалните клиенти купуват веднага? Различно, но обикновено голямата част от тях не го правят. Няма пари, не са още убедени, нямат нужда в момента, имат вътрешни или лични проблеми. Съвсем нормално.

Lead Nurturing (отглеждане на потенциални клиенти) се базира на имейлинг и социални мрежи, за да отгледа и до-убеди тези бъдещи клиенти в това да купят и то точно от вас.

Каква полза бих имал?

Никой не би се отказал от увеличени на продажбите с около 300% от сметнатите вече за загубени клиенти. Особено когато това се прави на толкова ниска цена. В един момент клиента вероятно и сам ще “узрее”, но дали ще се сети за вас. Ние трябва постоянно и внимателно да му напомняме за това правилно решение.

Как?

Използвайки имейл маркетинг, LinkedIn, Facebook и Twitter страниците ви ние сме често пред очите на нерешилите още да работят с вас. Поднасяйки му успешни примери, новини за успехите ви, спецификите на продуктите ви след време започват да се получават телефонни обаждания и конкретни запитвания за оферта по имейл.

Тази услуга не зависи от обема на клиентите, но е изключително важно да се прави професионално.

Безплатна телефонна консултация


Какво получавате?



  • Обстойно разглеждане на сайта от специалист;

  • Събиране на необходимата информация;

  • Диагностициране на евентуални проблеми при продажбите;

  • Насоки и съвети за развитие и подобрение на ефективността на сайта.