Развитие на продажбите
Основното, от което има нужда един онлайн магазин, е увеличение на продажбите при запазване на ниски маркетингови разходи. Ние знаем това по-добре от собствениците на онлайн магазини.
Започвайки работа с нов магазин, ние взимаме целите от собственика, оценяваме възможността за постигането им в търсените срокове и създаваме концепция за развитие на продажбите.
Концепцията включва подходящите в случая канали и технологии, външни софтуерни решения и стратегии за набиране на потенциални клиенти от сайта и социалните мрежи.
Тестов период
Първите един до два месеца целят да се докаже, че определените канали за трафик и технологии могат да постигат ефективността на продажби, подадена в първоначалните цели. В този период се определя и потенциала за постигане на крайните цели.
На този етап може да се окаже, че част от предвидените канали ще отпаднат, а предвидените подходи да се променят.
Какво използваме?
При работата си с огромния брой онлайн магазини през последните години експертите ни придобиха опит с всевъзможни инструменти и технологии и тяхната конкретна използваемост в България.
От стандартните канали като Google Adwords (Search & GDN) и Facebook Ads, използвайки динамичните им варианти на ремаркетинг, до средства, позволяващи да се манипулира поведението на клиента на сайта като полската SalesManago и американската HubSpot.
Оптимизация на модела
След тестовия период екипът ни има информация какво в каква степен може да се използва и до какви резултати може да доведе.
Чрез ежемесечни промени в концепцията от главния експерт се търси оптималното им използване, като таргет групи, дневни бюджети, визии, насочване към страници в сайта, продукти и всичко, което може да по-оптимални продажби.
Максимизиране на ефективността
Ежедневното наблюдение на продажбите и ефективността на маркетингови разходи ни дава възможност да коригираме незабавно параметри на рекламите, дизайни на имейлинги, предлагани продукти, послания, на които клиентите откликват максимално.
Така поддържаме ефективността на максимално високо ниво спрямо възможностите на магазина и предлаганите продукти.
Безплатна телефонна консултация
Какво получавате?
- Обстойно разглеждане на сайта от специалист;
- Събиране на необходимата информация;
- Диагностициране на евентуални проблеми при продажбите;
- Насоки и съвети за развитие и подобрение на ефективността на сайта.