С цел да се установи колко клиенти биха дошли от Google на сайта Ви и съответно поръчали от него е препоръчително да се направи неколкодневен тест с Google AdWords.
За целта предварително трябва да се анализират резултатите от Google Analytics към момента ако има инсталиран такъв. Ако не е инсталиран може да го инсталира програмиста, който поддръжа сайта или ние можем да го направим за Вас безплатно.
При последващия неколкодневен тест трябва да се даде бюджет на Google, който той да може максимално да усвои. Това се прави с цел да се установи обема на трафика, които може да бъде получен от него и евентуалните поръчки и запитвания.
След приключване на теста се прави анализ на резултатите. Възможно е да се окаже, че по време на теста голям трафик е достигнал до него, но сайта не е успял да ги превърне в клиенти. Може да се окаже и че трафика е малко и трябва да се търсят и други източници на трафик.
Взема се решение дали да се продължи с определен бюджет на месечна база към Google или да се пристъпи към оптимизиране на сайта. Препоръчително е да се продължи няколко месеца с Google AdWords поне още няколко месеца, за да се стабилизира резултата от теста.
Ако смятате, че ще бъде полезно за Вас да се направи такъв анализ на вашия сайт, не се притеснявайте да го заявите.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.