Развитие на бранд
Някои си мислят, че бранд изграждат мултинационалните компании с огромни рекламни бюджети. Нищо подобно. Всеки има нужда от добро и познато име, даже всеки един човек.
Компаниите, осъзнали това продават много по-ефективно от другите - непознати за потенциалните си клиенти. Ние знаем това прекрасно.
Интернет е тази медия, която позволява това да се прави изключително успешно, с яснота за всички основни показатели като awarenes, engagement, response и всичко, което вълнува огромната мултинационална компания. При това без големите бюджети.
Как?
За да можеш да направиш най-доброто трябва добре да познаваш бранда в детайли. Затова ние отделяме време да поговорим, да питаме,да анализираме. След това познавайки всички тънкости на Интернет маркетинга правим концепция включваща тези канали и подходи, които най-добре биха постигнали търсените цели за достигане до хора и ангажирането им. Facebook Игри, LinkedIn маркетинг, високоефективна Facebook реклама, дисплейна реклама в партньорската мрежа на Google са един от най-добре работещите за това.
Разликата
Заради огромните бюджети създаването и налагане на бранд се прави на кампании. Това, което ние правим е по-различно. Ние оптимизираме модела за налагане на бранд и това ни позволява да го правим непрекъснато, отчитайки разрастване на познаваемостта на продуктите и желанието за закупуване. Другата огромна разлика е събиране на контактна информация за потенциалните клиенти и съгласието да получават информация от бранда. Този подход с времето създава огромен актив от контакти, които се таргетират по имейл и чрез push notification на компютрите и мобилните телефони.
Безплатна телефонна консултация
Какво получавате?
- Обстойно разглеждане на сайта от специалист;
- Събиране на необходимата информация;
- Диагностициране на евентуални проблеми при продажбите;
- Насоки и съвети за развитие и подобрение на ефективността на сайта.