Какво е това?

Много от компаниите не могат да продадат директно. Те могат да получат само запитвания от сайта си и след това търговците на фирмата влизат в ролята си.

Lead generation е подход, при който посетителите на сайта се стимулират не само да разглеждат информацията в него, а да подават запитвания

Нормално един сайт успява да убеди около 1% от посетителите си да подадат запитване. При използване на lead generation те се увеличават 400 - 500%.
Освен чрез сайта, потенциални клиенти се генерират и от социалните мрежи особено LinkedIn.

За какво ми е?

Вашите търговци са квалифицирани да убеждават потенциалните клиенти да направят покупка. Защо да пилеете таланта им да търсят фирми чрез Google и да звънят на секретарки. Те трябва да говорят с мотивирани потенциални клиенти, които сами са поискали това. Не е ли правилно?

Дайте ни възможността да изградим канал, при който търговците ви ще правят това по цял ден и вие, а и те ще бъдете щастливи.

Как?

Използвайки важни страници на сайта ви поставяме анкети, форми за запитвания, call-to-action и много други елементи, който правят сайтът интерактивен и увеличава многократно обема на запитванията. С времето променяме и оптимизираме тези елементи, за да получаваме само качествени запитвания.

Използвайки социалните мрежи идентифицираме компаниите, които могат да купуват от вас, както и хората в тях, които трябва да убедим за това. Така изграждаме канал за клиенти, на който може да се разчита във времето да развие бизнеса Ви.

Безплатна телефонна консултация


Какво получавате?



  • Обстойно разглеждане на сайта от специалист;

  • Събиране на необходимата информация;

  • Диагностициране на евентуални проблеми при продажбите;

  • Насоки и съвети за развитие и подобрение на ефективността на сайта.