За да бъде успешна рекламната ви кампания с Google Adwords, трябва да изберете подходящи ключови думи. Освен общ трафик към сайта, тези ключови думи трябва да ви осигурят и т.нар. таргет група. Това са хора, чиито интереси са тясно свързани с продукта или услугата, която предлагате. Когато имате силно таргетиран трафик от ключовите думи, то тогава наистина ще имате и продажби.
Какво по хубаво от това да увеличите продажбите си?
Но, щом четете тази статия, вече имате ясна представа за положението и търсите начин да увеличите таргетирания трафик от ключовите думи.
Досега сте успели да класирате сайта си с високо конкурентни думи с над 3000 месечни търсения, имате трафик, но нямате продажби, нали?
На всичкото отгоре сте се опитали да направите и рекламна кампания с adwords с тези думи и резултатът е изтичане на парите ви, без да имате някакво разумно решение и реално нямате продажби, дори и от рекламната кампания.
Не е виновен Google Adwords, а Вашата стратегия за избор на ключови думи!
В тази статия, ще ви дадем няколко съвета как да подберете ключовите си думи за една рекламна кампания с adwords и как с тяхна помощ да осигурите високо таргетиран трафик към сайта си.
С наша помощ ще направите най-точния списък с ключови думи. Когато се показват рекламите ви, те са насочени за клиенти, които търсят точно продуктите или услугите, които вие предлагате.
И така стига празни приказки!
Вижте съвети за избор на ключови думи.
1.Винаги мислете като клиент. Когато създавате вашият списък, поставете се на мястото на клиент на сайта ви. Какво точно ще търсите, за да си купите например спортни обувки?
За съжаление точно с тази фраза ще намерите много, но обща информация. Това е фраза с висока конкуренция, но от нея не идват клиенти. Но, ако дадете търсене мъжки черни спортни обувки от естествена кожа, ще намерите няколко магазина, които продават този артикул. Както виждате в това словосъчетание има няколко ключови думи. Включени са както думи с висока конкуренция, така и такива с ниска. В крайна сметка в тази фраза трябва да има думи от всякакъв тип и за всяко търсене. Това са т.нар. дълго опашати думи, които носят таргетиран трафик, който от своя страна ще доведе и до продажба. Когато имате словосъчетание от няколко думи, то ще е полезно за повече търсения. Един потребител ще потърси по цялата фраза, втори например ще търси черни обувки от естествена кожа, трети – спортни обувки за мъже и т.н.
ИЗВОД:
Не търсете само думи с висока конкуренция. Включете в словосъчетанието всякакви думи. Така ще си осигурите таргет група, която наистина ще пазарува!
2. Ключови думи в описанието.
Същото правило за избор на ключови думи важи и за описанието, което ще излезе при стартирането на рекламата. Думите, които са в заглавието е желателно да бъдат и в описанието. Също така текста трябва да е достатъчно описателен и да грабне на потребителя на момента. В противен случай той едва ли ще влезе в рекламираният сайт или категория.
ИЗВОД:
По ключовите думи ще бъдете намерени, но обикновено описанието кара потребителите да влязат в сайта. Така, че постарайте се да грабнете хората. Както знаете, достатъчни са 2- 3 секунди за прочит на текста. Колкото по-завладяващо е описанието, толкова по-голям шанс имате даденият потребител да влезе в сайта ви и да стане ваш потенциален клиент. Разбира се има и други фактори, които трябва да спазите, за да го накарате да си купи от ВАС, но това ще прочетете в следващата статия.
3. Избор на най-добрия списък с ключови думи за категорията, която ще излиза при рекламата.
Едва ли ще рекламирате един продукт, нали?
Затова трябва да помислите дали при търсене да излиза сайта ви или дадена категория от него.
Нашият съвет е да групирате ключовите думи по дадена тема. Например, ако имате магазин за обувки, направете отделни категории. За всяка категории, направете списък с ключови думи с висока и ниска конкуренция.
В конкретния случай, ако искате да направите реклама за мъжки спортни обувки и дамски ежедневни обувки, то най-добре направете две рекламни групи и за всяка една изберете подходящите думи.
ИЗВОД:
НЕ смесвайте думите, защото когато човек търси например мъжки обувки, а влизайки в сайта, бъде пренасочен към дамски вечерни обувки, едва ли ще остане и ще си купи.
Ако все още ви е трудно и не можете да се справите с описаните правила или се притеснявате да дадете пари за нещо, в което не сте сигурни, то има и друг вариант.
Необходимо е да се направи тест за Google Adwords. Цената, която трябва да платите е 30 лв., а ние ще добавим ваучерза още 90 лв. Така ще може да тествате рекламата и да прецените дали си заслужава. Освен за теста, ще ви помогнем и при избора на правилните ключови думи.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.