И SEO, както всичко останало, трябва да се гради на някаква философия. Философията на SEO е свързана с общите принципи на плодотворно Интернет присъствие. Тези базови SEO принципи са фокус, честност, постоянство, активност, креативност.
Много се е изписало за конкретните SEO техники и инструменти за SEO оптимизация. Повечето от тях са известни, така че конкуренцията в SEO стратегията и SEO активностите вече стъпва на ниво подход, на ниво визия. Един Интернет проект може да е уникален и значим, но за да изпъкне тази уникалност и да се постигне значимия ефект е необходима стабилната основа на изпитаните принципи. Това са принципи характерни и носещи позитивен ефект не само в SEO, а и въобще в комуникацията и бизнеса. Тези принципи са заложени в алгоритмите на търсещите машини и влияят върху реакциите на търсещите хора.
Фокусът е важен елемент от всяка ефективна дейност, включително и от изграждането на ефективна SEO стратегия. В Интернет комуникацията трябва да е насочена, да е по същество, да има ясни акценти. Само тогава търсещите машини ще “запомнят” и ще интегрират посланията. Фокусираното съдържание в Интернет носи на всеки сайт най-голямото SEO богатство – таргетиран и постоянен трафик. Затова е важно предварително да се изяснят спецификата, приоритетите публиката на всеки Интернет проект.
Честността е друг принцип на успех на SEO стратегията. Колкото по-директна и честна е комуникацията, толкова по-значим е SEO ефектът. Задкулисието и завоалираността в Интернет се наказват с липса на достатъчно и таргетиран трафик, а понякога и по-строго. Честността придава човешки вид на всеки сайт и свързва по естествен път неговото съдържание с търсенията на потребителите. Това е и целта на SEO.
Позицията на всеки сайт се променя почти непрекъснато и под влияние на огромно количество от фактори. Постоянството често е това, което наклонява везните в полза на един сайт – придава SEO тежест. Добрата позиция не се постига веднъж завинаги, а трябва да се поддържа съвсем съзнателно и отговорно, чрез актуални публикации, нови и нови линкове, непрекъсната двупосочна комуникация с потребителите и най-вече, чрез неизменната отдаденост на дадена тема. Постоянното обсъждане на дадена тема в Интернет пространството води до по-добро класиране – мярката за SEO.
SEO резултатите зависят пряко и в огромна степен от активността. Активността е от огромно значение за SEO, защото поддържа интереса както на търсещите машини, така и на потребителите. Колкото повече промени има в даден сайт, толкова по-често го посещават ботовете и феновете му.
Ключов фактор за SEO резултатите е креативността. От креативността извира оригиналното, уникално съдържание на публикациите в Интернет. Затова трябва да се търсят новото, различният подход, различната гледна точка, отличаващите се изразни средства.
Следвайте тези принципи – в тях е философията на SEO.
Валиднo до 16.02.2014
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.