В днешно време всеки десети човек развива интернет бизнес. Дали имате корпоративен сайт, блог или онлайн магазин, то за да го монетизирате ви трябват няколко неща. И това са добре написани статии, които да са наистина полезни за посетителите, добра навигация, добър дизайн и не на последно място трафик. Колкото повече хора влизат във вашия сайт, толкова по-голям е шансът някои от тях да си купи нещо от сайта ви.
След като четете тази статия, значи вече имате трафик, но си задавате един въпрос: „Защо хората влизат, гледат, коментират публикациите, но не пазаруват?”
Както повечето интернет предприемачи сте направили сайта си от нулата, почти без средства, сам го оптимизирате, пишете си статиите, участвате активно в социалните мрежи, събирате фенове… НО въпреки всичко, ефект няма и едвам успявате да си докарате 20 – 30 лв. на месец.
Все повече изпадате в един омагьосан кръг и вече сте една крачка да се откажете от бизнеса и да продадете всички домейни, които имате. Успели сте да класирате сайта на първа страница със сравнително високо конкурентни думи, имате фенове, имате и трафик, но не печелите…
Чудите се как вашите познати печелят добри пари от Интернет, с които издържат семействата си, а вие не можете.
Има една вълшебна думичка и тя се казва таргетиран трафик. Този трафик може да дойде от търсачките, социалните мрежи, youtube, мейл маркетинг и други подобни. С една дума трябват ви посетители, чиито интереси са тясно свързани с дейността на сайта, с продуктите или услугите, които предлагате.
Един пример за таргетиран трафик:
На ден в сайта ви влизат 1000 човека, които в общи линии само разглеждат и от тях само един ще си купи нещо. А как ви се струва с трафик от 50 човека на ден, които са търсели точно предлаганите от вас продукт или услуга, да направите 10 продажби? Добре е нали?
Питате се как да стане това чудо?
Това чудо си има име и се нарича Интернет маркетинг и реклама.
В следващите редове, ще ви дадем информация за един от най-добрите начини за увеличаване на потребителите, които имат сходни интереси с тематиката на сайта ви, а именно Фейсбук игри, промоции, томболи и т.н.
Facebook игрите са един от методите за повишаване на таргетирания трафик към сайта ви.
Не си мислете, че можете сами да се справите. За да се организира една игра във Facebook и да има полза от нея, трябва умения за програмиране, а също така и познания по интернет маркетинг и реклама.
Затова не се чудете, а наемете квалифицирана агенция, която има необходимите специалисти с опит в рекламата и изработване на приложение за фейсбук игра.
Но нека да ви разкажем каква е ползата от тези игри, томболи и промоции във Facebook.
Ако все още не ви е ясно каква е ползата от игрите в facebook ще ви дадем пример с посетители на фен страницата с играта.
Например вие продавате дамски дрехи и обувки. Правите игра във facebook. Агенцията започва да я промотира. Във вследствие на публикуването на стената ви, съобщението ще се види от всичките ви приятели, като доста от тях са жени. Това е таргетирания трафик, за който говорехме в началото на статията. Вашите приятелки във Facebook са привлечени от възможността да спечелят нещо.
И така примерно Катя Иванова разглежда, вижда че трябва да отговори на въпрос, и че отговорът му ще намери намери в приложения линк към сайта ви. Влиза в сайта, намира отговора и се записва за участие в играта. След което се връща обратно в сайта ви и започва да разглежда продуктите вътре. Както знаете понякога жените харесват нещо искат да го имат на момента. В резултат на обиколката, Катя Иванова прави поръчка за много изгодни обувки, които в момента са на промоция.
Има вариант Катя в момента нищо да не си купи, просто защото няма толкова пари. Но бъдете сигурни, че тази клиентка е запомнила сайта ви особено, ако имате промоции и намаления. Веднага щом има необходимата сума ще се върне в онлайн магазина ви и ще си купи желания продукт.
Тази клиентка ще остане доволна и когато има нужда от нещо друго, вместо да търси в нета, направо ще посети вашия магазин, защото и преди е купувала от него или много е харесала артикулите и цените.
Да се върнем на страницата с играта. След като Катя си е купила обувки, се връща във Facebook доволна от покупката, както и от това, че има шанс да спечели наградата/ примерно шикозна блуза/. Споделя вашата игра на своята стена. Виждат я и нейни приятелки, процедурата отново се повтаря и така до безкрай.
В крайна сметка от тази игра вие вече имате нови клиенти към магазина си. Някои вече са си напазарували, други още не, но важното е, че и в двата случая вече имате потенциални клиенти, които след време ще се върнат отново в магазина ви.
Ако вече сте сигурни, че има огромна полза от игрите в Facebook, то не се бавете а веднага намерете агенция, която се занимава с маркетинг и реклама и поръчайте своята Facebook игра.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.