Вие сте собственик на бизнес, който тепърва трябва да се наложи на пазара или имате продукт или услуга, която съществува от години, но все още не е позната за по-голяма част от аудиторията? Тази статия е точно за вас.
Следващите съвети не са предназначени за големи компании, които могат да си позволят 5-цифрени месечни бюджети за реклама, а са насочени към малкия и среден бизнес, който се опитва за изгради името си в онлайн пространството.
Ако в момента инвестирате от бюджета си в безцелно спонсориране на различни постове – спрете да го правите час по-скоро. Преди да направите разчет на следващите средства, които ще вложите за реклама в социалните мрежи, прочетете тези няколко кратки съвета, които селектирахме за вас.
Кампании за “осъзнаване”
Започваме с групата кампании във Facebook, наречени още реклами за “осъзнаване”. Тяхната основна задача е създаване на популярност на новия бранд.
Едната от тях е Brand awarenes. Основната й задача е да се показва само на хора, които са склонни да запомнят имената на марките. Точно така. Това е вашата подходяша аудитория. Замислете се. Кое е по-смислено за вашия бизнес – да получавате голямо количество лайкове на публикациите от хора, които алогиритъмът на Facebook разпознава като такива, които често реагират на всякакъв вид публикации, или да достигнете до онази част от аудиторията, която е склонна да запомни името на вашата марка или услуга? Разбира се, че втората група е печеливша за вас.
Изкуственият интелект на Facebook
следи поведението на потребителите
Благодарение на изкусвения интелект, с който разполага най-голямата социална мрежа, действията на всеки потребител биват проследявани. Когато след две или три преглеждания клиентът влезе в сайта, използвайки Google или директно напише марката, това се отчита като потребител, който е склонен да запомня имена на различни марки.
Втората кампания е за “Reach” – или иначе казано целта й е да достигне до максимален брой хора на най-ниска цена. Изключително полезна кампания, когато става въпрос за нов бранд, който не може да си позволи да таргетира прецизно аудиторията си, тъй като това би увеличило в пъти бюджета за реклама. Когато търсим оптимален вариант в съотнощение цена – качество, прибягваме до кампанията за “Reach”, която ни позволява да достигнем до голяма част потребители на разумна цена.
Друг механизъм, който е изключително полезен, когато става въпрос за нови продукти или услуги, е използването на кампании за ангажиране на потребителите. Ангажирайки съзнанието им с вашия бранд чрез често напомняне, те стават ваш потенциален клиент, тъй като вече са имали няколко “допира” до вашия бизнес.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.