parallax background

Професионална поддръжката на Facebook страница или котенца и кученца?

Професионална поддръжката на Facebook страница или котенца и кученца?

Получаваме déjàvu всеки път, когато разглеждаме страниците в любимата ни социална мрежа facebook. Креативните content creators измислят все „по-интересни” котенца и кученца с много „оригинални” послания за „Добро утро” и „Кратък петък”. Пием кафе сутрин, преглеждаме любими страници и оставаме с усещането, че гледаме филма: „50 първи срещи”.

Защо страниците ни във фейсбук изглеждат идентично? Защо е необходимо да публикуваме само снимка и текст? Това атрактивно ли е за феновете ни, впечатляваме ли ги, работи ли фейсбук страницата ни?

Провокирани от тези въпроси разработихме професионална поддръжка – без Зоо елементи.

Какво включихме в нея и защо?

  1. Дизайнерски постове – те разграничават стандартно изглеждащите страници от професионално поддържаната фейсбук страница. Съобразяваме се с цветовете на сайта и създаваме корпоративна идентичност на фирмата, като спазваме стила на сайта и във фейсбук страницата.
  2. Интерактивни постове – фейсбук е социална мрежа, в нея хората очакват да разговарят, а не да гледат презентации. Опитваме се да разговорим феновете, да им зададем въпроси, да ги накараме да влязат в сайта, да ги провокираме, да ги заинтересуваме от продуктите на фирмата. Стараем се да ги превърнем от зрители в участници на страницата.
  3. Брандирани постове – една хубава снимка/продукт не говори нищо за един потенциален клиент, докато не я/го асоциира с определена марка. Брандираме постовете, за да направим марката разпознаваема, разпознаваемата марка буди доверие.
  4. Рубрики – модните списания създават почитатели. В тях има поместени рубрики, които с интерес следим във всеки следващ брой, знаем на коя страница са и разлиствайки го отваряме първо на любимата ни рубрика. При поддръжката на страницата във фейсбук,  ще направим рубрика, свързана с дейността на фирмата и системно ще правим постове, свързани с нея, с цел постоянни фенове, а не само единични лайкове.
  5. Игри – игрите са за деца, но често забравяме за този факт или по-скоро го опровергаваме. Игрите съживяват и активизират феновете на страницата, когато им подаряваме нещо наистина малко, успяваме да ги накараме да влязат в сайта на фирмата, да отговарят на въпрос, да доведат приятел и всякакви други неща, които решим. Игрите превръщат феновете на страницата в клиенти на бизнеса.

 

За повече информация не се колебайте да ни потърсите.

Ако искате да пробвате безплатно за една седмица професионалната поддръжка SocialPro, можете да я заявите в рамките на юни 2014 г.

Какво представлява безплатното демо?



Екипът на eTel Ltd изготвя концепция и примерни постове за Facebook страницата на Вашия бранд. Професионалният дизайн ще представи Вашия бранд по най-добрия начин пред аудиторията. С безплатното демо, което ще получите от нас, ще може да се убедите и да видите на практика:

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ
ПРИМЕРНИ ИДЕИ И РУБРИКИ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close