Професионална поддръжката на Facebook страница или котенца и кученца?
Получаваме déjàvu всеки път, когато разглеждаме страниците в любимата ни социална мрежа facebook. Креативните content creators измислят все „по-интересни” котенца и кученца с много „оригинални” послания за „Добро утро” и „Кратък петък”. Пием кафе сутрин, преглеждаме любими страници и оставаме с усещането, че гледаме филма: „50 първи срещи”.
Защо страниците ни във фейсбук изглеждат идентично? Защо е необходимо да публикуваме само снимка и текст? Това атрактивно ли е за феновете ни, впечатляваме ли ги, работи ли фейсбук страницата ни?
Провокирани от тези въпроси разработихме професионална поддръжка – без Зоо елементи.
Какво включихме в нея и защо?
- Дизайнерски постове – те разграничават стандартно изглеждащите страници от професионално поддържаната фейсбук страница. Съобразяваме се с цветовете на сайта и създаваме корпоративна идентичност на фирмата, като спазваме стила на сайта и във фейсбук страницата.
- Интерактивни постове – фейсбук е социална мрежа, в нея хората очакват да разговарят, а не да гледат презентации. Опитваме се да разговорим феновете, да им зададем въпроси, да ги накараме да влязат в сайта, да ги провокираме, да ги заинтересуваме от продуктите на фирмата. Стараем се да ги превърнем от зрители в участници на страницата.
- Брандирани постове – една хубава снимка/продукт не говори нищо за един потенциален клиент, докато не я/го асоциира с определена марка. Брандираме постовете, за да направим марката разпознаваема, разпознаваемата марка буди доверие.
- Рубрики – модните списания създават почитатели. В тях има поместени рубрики, които с интерес следим във всеки следващ брой, знаем на коя страница са и разлиствайки го отваряме първо на любимата ни рубрика. При поддръжката на страницата във фейсбук, ще направим рубрика, свързана с дейността на фирмата и системно ще правим постове, свързани с нея, с цел постоянни фенове, а не само единични лайкове.
- Игри – игрите са за деца, но често забравяме за този факт или по-скоро го опровергаваме. Игрите съживяват и активизират феновете на страницата, когато им подаряваме нещо наистина малко, успяваме да ги накараме да влязат в сайта на фирмата, да отговарят на въпрос, да доведат приятел и всякакви други неща, които решим. Игрите превръщат феновете на страницата в клиенти на бизнеса.
За повече информация не се колебайте да ни потърсите.
Ако искате да пробвате безплатно за една седмица професионалната поддръжка SocialPro, можете да я заявите в рамките на юни 2014 г.