Както знаете в последно време има голям интерес към социалните мрежи особено към facebook. Това е така защото facebook предоставя един добър таргетиран трафик, от който можете да съберете не само активни фенове, но и да осъществите продажби.
Но, за да използваме социалната мрежа, трябва да се съобразим с нейните правила за изработка на игри, промоции и томболи.
Първо, за да се направи фейсбук игра трябва да се използва софтуер, специално разработен за тази цел или така нареченото facebook приложение за игра.
Второ – не е желателно да се използват facebook функционалностите. Това е възможно само, ако те са част от facebook приложението на играта.
Трето – в приложението на играта трябва да се спазват правилата и условията за участие, както и общите изисквания към участниците.
В общи линии, за да направите една facebook игра с награди, трябва да се съобразите с правилата на социалната мрежа.
Ако се питате дали можете да направите игра чрез бележките на фен страницата си, не е желателно, защото с тях не можете да използвате пълната функционалност на facebook приложението. Нямате възможност да съберете нови фенове и да ги анонсирате. Най малкото, че facebook приложението е като един микросайт много страници вътре.
Следващия въпрос, който ви интересува е дали facebook приложението може да се пусне в няколко фен страници едновременно.
Да, можете, като имате възможност да изберете къде да бъде разположено менюто на приложението.
Следващия ви въпрос е дали може да получите статистическите данни на края на играта.
Да, приложението има платформа за статистики, с които можете да проследите какъв е бил трафика, колко хора са влезли, каква е възрастовата група и т.н.
И още нещо, приложенията за facebook игрите имат много голям арсенал със социални инструменти, с които да се направи така наречения вирусен ефект. Тоест не е необходимо вие да промотирате играта. Чрез фейсбук приложението на играта, участниците сами я разпространяват сред приятелите си, благодарение на вградените инструменти във приложението.
Ако се чудите как става това нещо, примерно след като даден фен заяви участие в играта, автоматично на неговата стена се споделя, че той е участвал в играта на фирма Х. Друг вариант е да се интегрират бутони за харесване споделяне, коментари. В момента, в който участникът натисне подобен на бутон, информацията отива на стената му.
Ако всичко това ви се струва прекалено сложно, възползвайте се от офертата, която Ител предлага за своите читатели. А именно изработване на фейсбук игра с награди. Специалистите от фирмата ще предоставят приложението за играта, ще ви изработят подходяща маркетингова стратегия и ще ви дадат съвет за по-нататъшното развитие на фен страницата и осигуряването на таргетиран трафик, от който да имате реални продажби.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.