parallax background

Как да развиваме Facebook страницата си?

Как да развиваме Facebook страницата си?

Със сигурност това е въпрос, който вълнува много собственици на бизнес и маркетингови мениджъри.

Преди обаче да си отговорите на него е редно да си зададете други два:

  1. Какво искам да постигна с моята страница?
  2. Как може да стане това?

Нека първо се заемем с тях.

Какво мога да постигна с Facebook страницата си?

Зависи с какъв бизнес се занимавате и колко голяма е компанията Ви може да имате различни цели. В таблицата по-долу сме дали няколко варианта на бизнес модели, големина на фирмата и възможно използване на Facebook страница.

Как може да стане това?

Facebook може да бъде използван по различни начини.

Къщите за гости например използват лични профили и събират приятели за да им предлагат специалните си оферите (макар това да не съвсем според политиката на социалната мрежа). Предлагащите продуките компании организират игри, с което запознават потенциалните си клиенти с това което предлагат. Някой дори използват страницата си като своеобразен електронен билборд за да достигнат посланията им до голям брой хора на ниска цена.

Какъв модел на работа да бъде използван зависи от целите Ви.

  1. Ако очаквате онлайн продажби Ви трябва основно промотиране на ключови публикации на продукти, на фона на добре поддържана страница. Промотирането дава достъп до огромен брой хора на ниска цена. В някои случай това може да се постигне и с голям брой на фенове на страницата, но достъпа до тях все повече се ограничава от Facebook. Колко и странно да Ви звучи тези продажби могат да се постигнат дори и без да имате Facebook страница, само с промотиране на постове (разбирайте рекламирането им).
  2. Ако искате да достигнете до голям брой хора и имате марка, която те познават не се подлъгвайте да купувате фенове за да развиете страницата си. Вие имате най-ценното – марката. Феновете ще се увеличават по естествен начин. Facebook ще забелязва тяхното отношение към вас и ще отваря достъпа ви до тях. Ако искате кампаниен резултат обаче – промотирането е това, което ще Ви помогне.
  3. Някой фирми се осланят предимно на игрите за увеличение на феновете. Игрите са важен инструмент, които скоро обаче ще загуби част от блясъка си защото Facebook въвежда промяна в политика си и задължителното харесване на страницата, ще бъде забранено. То така или иначе не е много полезно за привличане на качествени фенове.
  4. Увеличението на феновете на страницата е важно но само ако при самото развитие на страницата вие забелязвате добра реакция от феновете. Ако те не реагират, не влагайте усилия в тази посока. Потърсете помощ от професионалисти за да постигнете качествена връзка с феновете и след това увеличавайте обема.

Кой обаче от тези модели и стратегии да изберете зависи от това какъв е Вашия бизнес, цели и ресурси, които сте склонни да заделите.

Ако сами не можете да изберете пътя, то ние сме готови да ви го покажем.

В рамките на нашата инициатива “Как да привлечем клиенти от Интернет” ние извършваме безплатни консултации и анализи на страници и нашите експерти по социални мрежи помагат за избиране на правилната Ви стратегия.

 

Какво представлява безплатното демо?



Екипът на eTel Ltd изготвя концепция и примерни постове за Facebook страницата на Вашия бранд. Професионалният дизайн ще представи Вашия бранд по най-добрия начин пред аудиторията. С безплатното демо, което ще получите от нас, ще може да се убедите и да видите на практика:

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ
ПРИМЕРНИ ИДЕИ И РУБРИКИ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close