Решението бизнесът Ви да има Facebook визитка е взето. Искате да поддържате профила сами, но нямате опит? Ето кои са детайлите, за които трябва да внимавате най-много, ако искате страницата Ви да бъде представителна, ефективна и добре приета от потребителите на социалната мрежа.
Постоянство в постовете. Вниманието на потребителите лесно може да бъде загубено. Когато не сте в полезрението им и не общувате с тях, страницата Ви спира да се показва в техния news feed и Вашите съобщения не достигат до тях. Алгоритъмът на тази социална мрежа го изисква именно, за да се отсеят неактивните профили. Затова постоянството е едно от най-важните изисквания когато искате да създадете страница, която да работи за Вас. Редовното публикуване води до асоциация за актуалност и обновяване на самите продукти. Ако не разполагате с време да добавяте съдържание всеки ден, Facebook разполага с инструменти за предварително нареждане и задаване на постовете за желана от Вас дата.
Галерия със снимки. Когато стартирате бизнес страница в социалната мрежа, трябва да се запитате дали продуктите и услугите, които предлагате могат да бъдат снимани и показвани. Ако отговорът е положителен, то си заслужава да потърсите фотограф, с който да си сътрудничите. Така може да представите продуктовата Ви гама в най-добра светлина и да направите качествени професионални снимки, които потребителите ще оценят, ще харесат и ще споделят. Ако отговорът е отрицателен, е желателно да помислите за отделяне на ресурс за закупуване на професионални изображения, защото ползването на снимки, които намирате свободно в мрежата е наказуемо и в разрез със защитата на авторските права. В допълнение, те не винаги имат необходимото качество и добра резолюция.
Дизайнерски инструменти. Съществуват различни опции, с които може да придадете професионален изглед на изображенията във Вашата Facebook страница. Логото е един от основните елементи, който трябва да присъства. Потребителите на социалната мрежа понякога сърфират твърде невнимателно и разсеяно. Ако постът Ви привлече вниманието им, той ще бъде асоцииран лесно с бранда, ако името или логото се виждат ясно. Някои фирми използват отличителни филтри за визията си, за да се отличават от морето от изображения, които аудиторията преглежда всекидневно. Ако те са добре приети, се превръщат в техен характерен стил в социалната мрежа. С дизайнерските инструменти има възможност да се добавят елементи, които да привличат вниманието или да акцентират на идеята на поста – стрелки, анимации, емотикони и др.
Call to action бутоните са полезни когато има нужда потребителите да се насочат към действие. При промоции или лансиране на нов продукт, Facebook дава възможност срещу сравнително малка сума да промотирате поста си, за да достигне той до по-голяма аудитория. Тя може да бъде определена по конкретни желани от Вас признаци като интереси, местоживеене, пол, възраст, за да бъде максимално ефективна.
Ако нямате възможност да работите с подобни програми, може да доверите поддръжката на страницата си на професионалисти, които да оформят професионалната визия на бранда Ви.
Реакции на феновете. На страницата във Facebook се получават ежедневно коментари под постове, лични съобщения, особено когато бизнесът се свързва с онлайн магазин. В тези случаи пренебрегването им може да доведе до загуба на потенциални клиенти или дори конкретни поръчки. Това е доста времеемко начинание… и едно от най-важните. Ако нямате възможност да комуникирате с потенциалните си клиенти, по-добре не правете бизнес профил, който да компрометира името на бранда. Не забравяйте – тази социална мрежа се базира основно на комуникация!
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.