Един от много сериозните проблеми във Facebook са неправилните фенове.
Може феновете на страницата Ви да са подходящи за Вашия бизнес като възраст, да живеят във същия град, но ако ги поканите да дойдат в петък вечер в заведението Ви, вероятно никой няма да го направи.
Те се радват на снимките, които им пускате, коментират веселите неща, които публикувате, даже отговарят на въпросите, които им задавате. Защо тогава изобщо не им пука за поканата Ви да дойдат в петък вечер?
Ами много просто. Те не са правилните Ви фенове. Те надали ще станат Ваши клиенти. Те просто се забавляват при Вас, но когато трябва да направят нещо реално – не участват.
Така е ставало и при протестите в София тази година. Много от инициаторите са били разочаровани, че във Facebook всички са единни, но когато трябва да са на площада ги няма (извинете за политическия пример – беше подходящ).
Откъде да вземем тогава правилните фенове. Ами пробвайте първо с клиентите си!
Те така или иначе вече са Ви се доверили реално и даже са Ви дали пари. Ако сте ги обслужили добре, може би те са Ваши фенове, макар и офлайн.
Много хора слагат табелки с надпис “Станете наши фенове във Facebook”. Според Вас колко процента от тези, които четат тези табелки стават фенове във Facebook. Много малко.
Защо не пробвате друго, ако това не работи. Предложете им да участват в игра и да спечелят нещо от Вас, като преди това трябва да харесат страницата Ви. Това променя правилата. Те вече имат интерес и ще участват. Ще видите как феновете Ви се увеличават и участват в играта. Вие ги попитайте може ли да използвате имейлите им, за да ги информирате за промоциите и събитията при Вас и така ще имате достъп до името и имейла им.
Те вече не са анонимни. Вие ги знаете. Ако пък, за да играят трябва да ригистрират касовата си бележка в играта, ще знаете колко и какво са поръчвали от Вас. Съберете такива стотици и хиляди. Това са вашите клиенти, които Вие сте направили фенове.
Искате пак да дойдат при Вас, а не при конкурентите Ви? Напишете им имейл “Уважамеи г-н Иванов. Избрахме Ви като лоялен клиент да получите ваучер на стойност 10 лв. (10% от предишната проъчка), който можете да използвате следващия път, когато ни посетите. Ще се радваме да Ви видим пак при нас.”
Поне 15% от тях ще реагират. И ще Ви бъдат лоялни и ще споделят за Вас.
Това е само един пример какво може да се направи със Facebook за да се привличат и задържат клиенти.
Ако искате конкретен съвет във Вашия случай, не се притеснявайте да поискате още информация. Ще се радваме да Ви помогнем.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.