parallax background

Как да направим Facebook статусите си неустоими

Как да направим Facebook статусите си неустоими

Комуникацията в социалната мрежа е толкова лесна и естествена, че често пишем каквото ни падне. Оказва се обаче, че структурата и съдържанието на един пост е от критична важност за това дали той ще бъде прочетен, харесан, споделен и коментиран. А именно това искаме да постигнем.

 

Да поставим ли заглавие на поста си?

Facebook не дава възможност за публикуване на заглавие, отделно от основния текст на публикацията. Това, обаче, не означава, че ние не трябва да поставяме такова.
Винаги започвайте своя фейсбук пост с кратко, силно, привличащо вниманието изречение. Неговата роля се състои именно в това – да привлече и задържи вниманието. А разполагаме с броени секунди, за да го направим.

Това “заглавие” се оказва толкова важно, че множество марки и фирми наемат експерти, които да поемат комуникацията във фейсбук. В повечето случаи това се оказва печелившо решение и ангажираността на феновете нараства драстично.

Да имаме ли снимка или не?

Наблюдавайки фен страниците на големите марки, а и не само тях, виждаме че почти всеки пост съдържа картинка – снимка, илюстрация, инфографика.
Това изглежда логично, нали все пак “една картинка казва повече от хиляда думи”.
Оказва се, че има и друга причина за използването на изображения. Според едно проучване, картинките предизвикват увеличение в харесванията, споделянията и коментарите с десетки проценти. Т.е., от статистическа гледна точка, картинките са златната мина на ангажираността на феновете.

Тук има и една изненада. Не всички изображения имат един и същи ефект върху феновете. Някои от тях могат дори да ги отблъснат. Картинки, които не са съобразени с темата на поста или са подготвени непрофесионално, могат да разрушат репутацията на вашата марка, вместо да я изградят.

Загова е най-добре да се наемат специалисти с опит, знания и умения за ефективна поддръжка на фейсбук страници.

Как да предизвикаме феновете да бъдат активни?

Колкото и постове да пускате, колкото и картинки да поставяте, ако това не кара потребителите да се активизират, ползата за вас е никаква. Вашите публикации ще се виждат все по-малко и все по-рядко на стените на феновете.

Необходим е добър подход, красноречие и дори малко хитрост, за да натиснете правилните бутони в умовете и сърцата на вашата аудитория.

Експертите в областта понякога успяват са предизвикат дискусии, които се поддържат с дни и гарантират невероятна видимост за страниците на техните клиенти.

Не е тайна, че ние от ИТЕЛ разполагаме с професионален екип от специалисти във Facebook комуникацията.

Поддържаме десетки страници и ежедневно се сблъскваме с най-различни казуси и предизвикателства.

Сигурни сме, че можем да бъдем полезни и на вас.

Ако вашата фейсбук страница има фенове, но не ви носи видими резултати; ако феновете ви са апатични и неактивни, това е една от областите, в които помощта ни би била безценна за вас.

Изпратете ни фейсбук страницата си на имейл facebook@etel.bg и ние ще й направим безплатен анализ. След това ще ви изпратим конкретно и детайлно описание на това, с което можем да ви бъдем полезни, като се надяваме за в бъдеще да работим заедно за вашата звездна репутация в социалните мрежи.

Вие сте на ход.

email collection

Безспорно email маркетингът е най-директният и ефективен начин да комуникираме с нови и стари клиенти. Тази комуникация е важна за нас, защото така печелим доверието и лоялността на нашите клиенти.