parallax background

Facebook за бизнес

Facebook за бизнес

Да, това е много интересна тема. Тази седмица се срещах с една производителна на фланелки със щампи. През месец март тя е продавала през prodavalnik.com и е имала поръчки от порядъка на 20 тениски на седмица. Доволна е от това, което се получава.

Тя сподели, че нищо не разбира от това “как стават нещата във Facebook”, но е чувала, че много хора продават така. Направила си първо профил на фирмата. Много хора така правят, защото дори не знаят, че за бизнес има бизнес страници (или фен страници). След това започнала да публикува фланелки подходящи за Гергьовден. Явно сега е подходящ момента за тях. Поканила приятелите си да харесат страницата й.

След това, следват въпросите

“От тук нататък накъде?” “Как се продава през Facebook?” “Какво да се каже на клиентите? – директно да се пускат промоции и оферти или да ги забавляваме?” “Как да се увеличат феновете на страницата, така, че да стане с малко средства, но феновете да са качествени и активни?” … Познато ли Ви е?

Директни продажби

В нейния случай и естествено и на други подобни фирми, които продават продукти с ниска цена за крайни клиенти посоката е една. Да качат продуктите си в страницата или да свържат онлайн магазина си нея. Да имат професионални постове и да ги промотират до правилните хора. Да отчитат ефектовността, да променят постовете. Да гледат, кои са ефективни и да публикуват повече такива.

Бранд и познаваемост на продуктите

Други фирми, чиято цел е по-скоро да изграждат името и марката си е правилно да изберат друг подход. При тях акцентът трябва да бъде върху уникалните черти на продуктите и то от забавен и интересен ъгъл. Задължително страницата трябва да има индивидуалност и брандиране. Феновете трябва да бъдат впечатлени от нивото на публикациите. Не е необходимо да се публикува често, но чрез промотиране трябва да се достига до десетки хиляди хора на седмична база за да си заслужават усилията.

Ако някой очаква конкретна рецепта за неговата страницата, вероятно ще се разочарова. 

Бих искал да Ви подчертая (не че не си го знаем) – всеки случай е различен. Да, има общи принципи, които важат за цели категории бизнеси, и маркетингови цели, но както при заболяванията – лекаря трябва да прецени конкретно, дозата и периода в който трябва да взимате хапчетата и после да минете при него отново на контролен преглед така и тук, не е редно директно да преписвате от колегите си.

Това, което работи при тях, при вас може да не е най-подходящото. Може те да са по агресивни от Вас и да склонни да отделят повече пари, което ще доведе до разочарование във Вашия случай.

Бих Ви препоръчал да научите какво би работило при Вас, но специалист да огледа страницата Ви, да се запознае с това, какво искате да постигнете, какви средства бихте отделелили и да направи план за развитието й.

От там нататък, Вие ще прецените как да подходите – сами ли да я развивате или той да Ви помогне.

 

Добрата новина в случая е, че до края на месеца (Април) такива консултации и съвети се правят безплатно пи иннициативата “Как да привлечем клиенти от Интернет”. Не изпускйате момента и се запишете. Нищо няма да Ви струва и ще знате каква е Вашата “рецепта” 🙂

Какво представлява безплатното демо?



Екипът на eTel Ltd изготвя концепция и примерни постове за Facebook страницата на Вашия бранд. Професионалният дизайн ще представи Вашия бранд по най-добрия начин пред аудиторията. С безплатното демо, което ще получите от нас, ще може да се убедите и да видите на практика:

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ
ПРИМЕРНИ ИДЕИ И РУБРИКИ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close