parallax background

Бизнес Facebook страница с добри резултати

Бизнес Facebook страница с добри резултати

Няма бизнес, който да си прилича напълно с друг. Следователно няма как да има и универсални правила за поддръжката на всички Facebook страници. Въпреки това могат да се дадат няколко съвета, които да помогнат поне в началото.

 

Facebook страници, които продават. Има такива, които го правят доста успешно. Ако и Вашият бизнес е отворен към продажби чрез социалната мрежа, то трябва да отделите повече време на този тип комуникация, защото въпросите на клиентите не трябва да остават без отговор, а те обикновено са много.

Facebook страници, които помагат на продажбите. Има брандове, които нямат практиката да продават продуктите си по този начин или те не са подходящи за целта и се разпространяват само чрез магазинната мрежа. В тези случаи Facebook се превръща в предимно комуникационен канал, през който може да се информира аудиторията за нови продукти, промоции или събития, свързани с марката. Честа практика е използването на игри, които активизират феновете, привличат нови такива и ги запознават с продуктите или услугите под формата на награди.

Facebook страници за имидж. Дори и в случаите, когато става въпрос за специфична сфера на дейност и Facebook страницата не може да бъде от полза на продажбите, то тя може да бъде „визитната картичка” на бизнеса, която по лесен и достъпен начин да достигне до нови потребители. Дори броят им да не е голям, то вероятността да се свържат с фирмата се увеличава, ако това, което виждат изглежда професионално и направено с внимание към детайла. Не подценявайте първото впечатление. Самите Вие поглеждате външния вид на магазин преди да влезете в него. Същото правят и клиентите при вида на Facebook страницата преди да решат дали да Ви се доверят.

Малки, но важни правила

Качеството. То има различни лица и трябва да се отдели внимание на всяко едно от тях. Първото е свързано с правописа. Всяка бизнес страница в социалните мрежи трябва да бъде грамотно написана, защото тя също гради имиджа на фирмата. Качеството е изискване и спрямо изображенията. Нежелателно е да се използват снимки с воден знак или лошо качество. Такъв тип постове много бързо се подминават от потребителите. Освен това правят лошо впечатление. Когато тези изисквания са налице, не забравяйте да вградите и логото на фирмата във всяко изображение, за да може то да достига до повече фенове при препращане и споделяне.

Човекът – Facebook. Когато решите, че с Facebook страницата ще се занимава Ваш служител, желателно е той да бъде обучен, да знае какво се очаква от него, каква е концепцията за развитието на страницата и да е запознат с фирмените цели. Ако този служител има много други работни задачи, вероятно поддръжката на социалната мрежа ще пострада от това. Този фактор също трябва да се вземе предвид.

Или всичко, или нищо. Facebook потребителите имат високи изисквания към съдържанието, което получават. Те са критични и капризни, защото времето им е ценно и не искат да го губят. Затова, ако нямате възможност да поддържате добре един бизнес Facebook профил, по-добре не го правете. Аудиторията може да не забележи Вашето отсъствие, но със сигурност ще порицае едно лошо представяне. Един добър пример в тази насока е Орбител. Екипът на фирмата няма възможност да направи сайт когато тя стъпва на пазара. Вместо това избират изображение на красиво усмихнато момиче и телефон за връзка. Когато най-накрая сайтът е готов, той наистина отговаря на очакванията на потребителите. Забавянето на компрометира имиджа на бранда, напротив – клиентите остават с усещането, че нещата във фирмата се правят или добре, или изобщо не се правят. Това усещане се пренася и спрямо очакванията за техните продукти и услуги, които биха получили.

Отделеното внимание за изграждане на Facebook страница се възприема от клиентите като внимание, отделено на самите тях!

 

Какво представлява безплатното демо?



Екипът на eTel Ltd изготвя концепция и примерни постове за Facebook страницата на Вашия бранд. Професионалният дизайн ще представи Вашия бранд по най-добрия начин пред аудиторията. С безплатното демо, което ще получите от нас, ще може да се убедите и да видите на практика:

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ
ПРИМЕРНИ ИДЕИ И РУБРИКИ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close