parallax background

Ако Facebook феновете ви са малко…

Ако Facebook феновете ви са малко…

Какво е положението

Истината е, че ако феновете ви са малко, резултатът от работата ви по страницата няма да има особен ефект.

Ще бъдете като в известния виц “Нашето предаване го гледаха всичките ни зрители,… и тримата” 🙂

Никой не би рекламирал във вестник със 200 читателя, нали. И вие не трябва да хабите усилия за това.

Още повече, че Facebook ще пусне публикациите ви едва до 5-10% от феновете, т.е. до 50 човека ако странцата ви е с 500 фена.

Какво да правим тогава ли?

Има три варианта:

Увеличение на феновете на страницата

Пуснете реклама за фенове на страницата. Наблюдавайте как се движи цената на нов фен (разумно е да е между 0,10 лв – 0,25 лв.). Цената зависи от това как е направена рекламата и към каква аудитория е пусната. Това е най-правилния подход, но и с най-голям разход на средства. Можете да го наречете “инвестиция в страницата” или “развитие на страницата” без да сбъркате.

Рекламиране на важната за вас публикация

Не е много добър вариант. Така парите ви отиват конкретно за тази публикация и нямат дългосрочен ефект. Ако обаче ви е важно да кажете нещо примерно 30 000 човека, 30 лв не са много голяма сума.

Споделяне/рекламиране в големи страници

Това е вариант, който също е с краткосрочен ефект, но е много ефективен като цена. При него за цена от 49 лв. можете да всеки ден да пускате пост в тематични страници с голям обем (примерно 30 000 – 50 000 фена). Тази аудитория става ваша. Ако направите калкулация ще установите, че едно такова споделяне или промотиране в такава страница ще ви струва около 1,6 лв.

Пример:

Игра-въпрос пусната в страница с 1700 фена. Видяна е от 628 човека (в момента на написване на тази статия), което е много добро постижение.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=577436365652383&set=a.426587554070599.99424.418525414876813&type=1&theater

Когато рекламен постиг към тази игра е публикуван в страница “На почивка” с 36 000 фена играта достига до още няколко хиляди човека.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=452857521496800&set=a.421706617945224.1073741828.420745561374663&type=1&theater

В интерес на истината има и още един начин за достигане до голяма аудитория:

Трябва да пишете щури постинги, които да са толкова атрактивни, че да се задейства вирусния ефект и хората да го разнесат сами из социалната мрежа.

Иска се обаче да сте много добър в това или …

…много късмет, който от все сърце ви пожелаваме.

Ако вие харесва статията, абонирайте се да получавате още по имейл.

Ако имате въпрос, макар и да не е по тази тема пишете.

По всички варианти описани по-горе можем да ви бъдем от полза.

Какво представлява безплатното демо?



Екипът на eTel Ltd изготвя концепция и примерни постове за Facebook страницата на Вашия бранд. Професионалният дизайн ще представи Вашия бранд по най-добрия начин пред аудиторията. С безплатното демо, което ще получите от нас, ще може да се убедите и да видите на практика:

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ
ПРИМЕРНИ ИДЕИ И РУБРИКИ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close