Първо да ви се похвалим 😉
Във Facebook страницата ни за игри “Игри с награди” вече раздадохме 1100 награди.
В нея организираме игрите за клиентите ни и те печелят фенове и популярност.
По-долу можете да разгледате различните видове игри, които могат да се организират.
Ако искате бързо да съберете имейл адрестите на колкото се може повече стари и нови фенове, това е вашата игра. Потребителите извършват някаква много лека задача, след това ви изпращат имейла си и на определена дата вие избирате един или няколко от всичките имейли и собственикът му печели награда.
Томболата е лесна за организиране, не изисква допълнително време за администриране, но пък не е запомняща се и едва ли ще има кой знае какъв вирусен ефект. (Освен ако не измислите някоя допълнителна уловка.)
Той е също толква лесен за организиране и администриране, колкото и лотарията. Подходящ е за набиране на нови фенове без излишни разходи. Конкурсите доста често са забавни и запомнящи се и в участниците остава и по-траен спомен за вашата марка.
Снимките на бебета и котки винаги се харесват на аудиторията. Но защо да не накарате феновете си да споделят как използват вашия нов продукт? Фотоконкурсите винаги са успешни. Хората се забавляват, споделят снимки – вирусният ефект е голям. Това, което трябва да съобразите е, че ще трябва да отделите повече време за администриране и журиране. (Този тип Facebookигра не е подходяща за събиране на имейли.)
Фенове, които избират цвета на следващия ви продукт, например. Тези игри се администрират много лесно и ви дават полезна информация за отношението на потребителите към вашата марка. Лошото е, че ако няма някаква материална награда, може да не успеете да въвлечете в играта достатъчно потребители. Затова обикновено се мисли за съчетание на този тип игри с томбола, но дори и в този случай, те не са подходящи за набиране на нови фенове.
Подходяща е за ангажиране на старите ви фенове и за привличане на нови. Играта обикновено е забавна, хората я помнят дълго време, има опции да ги насърчите да споделят резултата си и да предизвикват своите приятели, въобще… ефектът е повече от отличен. Имайте предвид обаче, че викторините отнемат доста време за администриране.
Тест, който разкрива някоя черта от характера на потребителя или забавен, смешен тест – и двата типа могат да се обвържат с вашите продукти или услуги. Имат добър вирусен ефект, защото потребителие ги споделят с удоволствие на стените си и канят приятелите си да участват. От тази гледна точка всички тестове са подходящи за набиране на нови фенове. Помнете, че както и при викторината и при този тип игри администраторът ще има доста работа.
Те могат да се вградят във фен страницата на вашата марка. Обикновено не са обвързани с награди и предлагат на потребителите най-вече няколко забавно прекарани минути.
Разбира се, всичко това са само насоки. Какъв успех ще има вашата игра зависи от това как я измислите и направите. И не се подлъгвайте – не е толкова лесно, колкото ви изглежда. Трябва да отделите време и да обмислите всеки детайл. Задължително е също да сте наясно с всички правила и тънкости на Facebook. Социалната мрежа, която непрекъснато се променя.
Струва ви се твърде сложно?
Поверете задачата на специалисти. Ние сме на ваше разположение за консултации и създаване на Facebook игри. Предлагаме също създаване на фен страници и управлението им.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.