Здравейте, вчера имах среща с маркетинг мениджър на една хостинг компания. (Няма да споменавам името му, защото не съм го питал за съгласие).
Едно нещо остана ясно в главата ми след тази среща. Цитирам неговите думи:
“Има два вида онлайн магазини в България – такива, които живеят 6 месеца и спират до там и такива, които успяват и се развиват все повече”. В главата ми това остана като една такава графика:
Не че не го знаех това, но някак си сега ми изкристализира, когато го чух от друг човек. Естествено това автоматично събуди въпроса:
Какво е това нещо, което прави разликата между тези две съдби на компаниите? Когато се стартира такъв бизнес се влагат много емоции, мечтае се, планира се и в крайна сметка се оказва, че графиката е предначертана предварително от няколко основни фактора:
Естествено ние ги знаем добре, защото от 9 до 6 се срещаме с хора, които са успели и такива, които са вече обречени. Сега просто ще систематизираме факторите.
Успешните магазини се отличават със следното:
С две думи – ако не подберете добре продукта си, не сте готови да инвестирате в онлайн магазина си времето си и парите си и се отказвате лесно, вероятността продажбите Ви да са като червената графика е огромна.
Неуспешните магазини също имат като че ли генетично заложени фактори, които са основно:
Пишейки този пост се замислих – това, че обяснявам, че знаем и можем да различим потенциал в бизнеса и човека зад него какво би Ви донесло на Вас. Вие вече виждате Вашия случай от коя категория е, нали. А дали е така?
<15 минути мислене какво точно можем да предложим 🙂 >
Ето какво: Ако магазинът Ви се развива успешно или не, дали той трябва да бъде спасяван, зарязан или пък развит и оптимизиран, ние можем да направим следното:
С две думи, можем да направим индивидуална стратегическа консултация за бъдещото развитие на Вашия онлайн магазин. Това ще отнеме няколко дни, въможно е да ни е необходим достъп до Google Analytics към сайта или достъп до администрацията на магазина.
След това за около час в конферентен разговор през Интернет ще Ви представим виждането си. Разговорът по Ваше желание може да бъде записан, за да можете да си го прослушвате и занапред.
Мисля, че няма да ни се разсърдите, ако за това получим 99 лв. без ДДС.
Ако сметнете, че това е важно за Вас, попълнете формата и ще се свържем с Вас:
Знаете ли, когато направим webinar, примерно в него участват 80% собственици на онлайн магазини, които страдат и не могат да се развият. Малко са тези, които са успели. Самите те пък нямат виждане за възможностите, които имат и как да ги постигнат. Те са някак си самоуки. Почти всички са така.
Това ни кара да се опитаме да направим стъпка в тази посока.
Питате се дали ще можем ли? Експертите ни в отдела за онлайн търговия имат по 20-30 случая на ден, успяват да увеличат продажбите на малките магазини в пъти, да оптимизират разходите и на базата на опита си да предложат нови канали за трафик и подходи, които обикновено са непознати на собственика на магазина.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.