Стилът на живот е резултат от редица фактори – личностен тип, емоции, тип домакинство, социален статус, демографски характеристики, ценности, култура и др. Всички изброени елементи са важни за ефективността на рекламата, но е трудно да се действа едновременно спрямо всички тях. По-лесно е да се използва една променлива, която по някакъв начин ги обединява, доколкото това е възможно.
Една от тези променливи са ценностите. Според едно от изследванията в тази насока европейските потребители са били разделени на 6 групи. Резултатите от него сочат, че 18 на сто от европейците са традиционалисти и държат най-много на културно-историческото наследство на страните си; 14 на сто са т.нар. домошари, чиито основни ценности са свързани само и единствено с най-близкото им обкръжение; 17 % са наречени „епикурейци” тъй като поставят на първо място удоволствията; 15 % искат сами да управляват сами съдбата си (борещи се) и 13 % искат да разпространяват сред останалите хора новото и напредничавото според тях (жалониращи). Най-много са рационалистите (23%), хората, готови да анализират света, който ги обгражда.
Това доказва, че рекламите с практична насоченост са тези, които и биха им въздействали най-силно. Европеец ли е обаче българинът? Да, безспорно. Или поне се счита за такъв. И дори ако още не събира всички отпадъци разделно и не казва всеки път „Добър ден!” и „Довиждане!” на съседите си от блока, не може да отречем, че българинът винаги си е правил добре сметките, когато се отнася за цената и ползата от даден продукт и много често е способен да обиколи 5 супермаркета, за да намери икономически най-изгодното предложение за кайма. Разбира се, към облика на българина трябва да се добави и една щипка „домошар”, за да придадем онова многообразие към общите ни европейски ценности.
И така, имайки предвид тази практичност на европейския/българския потребител, решихме да ви предложим нов вид услуга, която да стигне до читателя в Интернет, като му въздейства косвено да обърне внимание на вашите услуги или продукти. Тази услуга представлява писането на статия (или статии) с изцяло практическа насоченост. Този вид статии са интересни за читателя, защото му носят полезна информация и обогатяват общата му култура на потребител. Дори, ако не са написани директно за вас, те се отнасят за вашия бизнес и индиректно правят връзка с продуктите или услугите, които предлагате точно вие!
След като ги напишем, а вие ги одобрите, ние поемаме ангажимента да популяризираме тези статии в социалните медии, търсачките на вашата копания и в Catalog.bg.
Интересно ли ви е?
Обадете ни се за безплатна консултация и ще получите повече информация.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.