parallax background

Тактически и стратегически канали за трафик

Тактически и стратегически канали за трафик

Да, каналите може да разделим на тактически и стратегически. Това си е мое разделение. Както при военните и при тях има такива, които са с конкретна и бърза цел и такива, които печелят войната.

 

Кой са тактическите канали?

Google AdWords

С него можете да доставите трафик веднага, но той надали е добра идея за дългосрочно ползване. Той е канал, които отнема голяма част от печалбата Ви и за някои бизнеси е дори прекалено скъп. Ако дава добри резултати, замислете се да го замените дългосрочно с оптимизация на сайта за търсачки.

Facebook Ads

Както Google AdWords така и рекламата платформа на Facebook Ви дава незабавен трафик. Изключитлено гъвкава е, но дългосрочно се насочете към комбинация от Facebook страница с огромен брой фенове и оптимално спонсориране на постове към тях. Това е по-добрия вариант вместо чиста реклама в социалната мрежа.

Имейлинг

Става дума за изпращане на имейлинги към клиентите Ви или към събрани имейли от сайта Ви. Дава бързи резултати, може гъвкаво да се използва за промотиране. Ако получавате резултати, насочете се към натрупване на база от имейли събрани от сайта.

 

Кои са стратегически канали?

Органичен трафик

Ако вече сте постигали успехи в AdWords, можете да инвестирате в SEO и да доведете сайтът си на предни позиции в Google по важните за Вас ключови думиe. Важно е да знаете, колко трафик ще получите когато сте там, за да не бъдете разочаровани. Прекрасен подход. Направо задължителен. Изисква инвестиция, но тя се възвръща многократно.

Facebook страница с много фенове

Става дума за много фенове 🙂

След като с Facebook Ads сте разбрали, че социалната мрежа може да Ви носи ползи (може и да не е така), то трябва да си отгледате огромна страница. Не си купувайте феновете от хора, които Ви ги предлагат на ниска цена. Трябват Ви качествени фенове. Пробвайте с реклама или някакви инициативи, които обаче ще накарат феновете да харесат страницата заради съдържанието й, а не заради награда.

След като имате фенове, пускайте постове с промотиране към тях. Цената на кликовете към сайта Ви ще бъде изключително ниска.

Събиране на база от имейли

Разбрахме се, че няма да се прави спам. Трябват ни потенциални клиенти. Един от най-добрите начини е да събирате имейли от хората посетили сайта Ви. Щом те са вече там явно имат интерес към това, което предлагате. След първите няколко дни ще знаете по колко имейла събирате на ден и ще можете да си направите план кога ще имате 100 000 🙂

Изпращайте имейлите към тях умно. Анализирайте резултата. Научете кои имейли работят най-добре.

Бранд

Не трябваше да го слагаме накрая 🙂

Това е ракета за бизнеса Ви. В нашите географски ширини не го уважаваме много. Смятаме го за излишен разход на пари и нещо, което е по силите само на най-големите. Да, той иска инвестиция както всички стратегически канали. Но бизнеса ще страда без него.

Как бранда работи като канал? Много просто. Когато хората Ви познават и харесват те търсят Вас в Google. Без да има нужда от SEO. Google от своя страна забелязва тези търсения и Ви награждава като сам Ви позиционира напред.

 

Тези разсъждения и препоръки са на база на личния ми опит с клиенти и казуси.
Не твърдя че са изчерпателни или съвсем точни.

 

Безплатно бихме огледали сайтът Ви и трафика, който имате в момента, за да Ви дадем препоръки как да продължите.

Ползите от SEO-оптимизиран сайт:



Изтласква Вашия сайт на първи позиции в Google по ключови думи от Вашия бранш;
Увеличава посещенията от потребители, които търсят точно Вашия тип услуги, а не произволни посетители
Приток на нови партньори и клиенти
Популяризира сайта и фирмата Ви, прави откриването Ви в Интернет по-лесно и повишава доверието към Вас
Покачва продажбите и възможността за достигане до 100% от потенциалните Ви клиенти

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close