Тази статия е за хората, рекламиращи сайта си и опитващи се да извлекат ефективност от това.
Какво е това ремаркетинг – много от вас вече знаят. Това е технология, която широко използват Google и Facebook, за да маркират компютрите на хората, посетили сайта ви и след това да показват рекламите ви само на тях.
Тя е изключително ефективна поради следните две причини:
За да можем обаче да използваме ремаркетинга, са ни необходими нови хора, които да посетят сайта и да бъдат ‘маркирани’ от ремаркетинг технологията на медията.
Този трафик обаче не е така ефективен и е по-скъп. Ако няма нов трафик, ремаркетингът ще се изчерпи и ще спре да работи.
Ок, ако ни трябва ефективен ремаркетинг и нов трафик, който да го захранва, явно трябва да ползваме и двете, но трябва да установим баланс така, че да можем да си позволим по-скъпия нов трафик с реклами към определени аудитории и да ‘затваряме’ сделките с ремаркетинг.
Съотношението на този баланс е различно във всеки отделен случай. Трябва да се пробва и да се калкулира общата ефективност на рекламата.
Можете да използвате трафик от една медия (примерно имейлинг) за нов трафик и друга (примерно Facebook Ads) за ремаркетинг. Може ремаркетинг медиите да са няколко – Facebook Ads и Google AdWords, както и източниците на нов трафик – Имейлинг, органичен трафик от търсачки или референтни сайтове.
Нека го погледнем и да дадем напътствия какъв трафик Ви е необходим. Напълно безплатно е.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.