Много мениджъри не са запознати с възможностите, които имат в Интернет маркетинга. Те опитват различни варианти и когато не се получи те бързо се отказват и зачеркват този подход или канал.
Много от хората, с които съм говорил са ми казвали “Пробвахме с реклама в Google и нещо не се получи”. Те са пробвали и след като не са постигнали желания ефект са се отказали.
И това ако не е грешка.
Правилния принцип на работа в общи линий е следния:
Ако когато сте пробвали нещо, било то имейлинг или постове в социалните мрежи и получите заявки или обаждания то явно това, което пробвате някакси работи.
Трябва да измерим и анализираме резултата. Ако той е не е удовлятворяващ то не бива да забравяме, че може би ние не правим нещо както трябва. Трябва да разгледаме това, което сме направили и да преценими какво бихме могли да променим.
В никакъв случай не се отказайте след точка 1 от предния списък.
Много хора не измерват резултата от пробата си и така в тях остава впечатление, че нищо не се е случило. Вярно е, че в много от случаите ичмерването е трудно, но за да можем да прогресираме напред, трябва да измерваме.
Ако не измерваме няма как да знаем какво сме направили и дали това е добре.
Ако пробваме това или онова и след това се отказваме, защото ни се струва, че не е ОК, бързо ще започнем да си мислим, че въобще нещата не вървят и нищо не се получава.
Истината е, че трябва да сме упорити, толерантни към резултатите и да променяме.
Този подход на анализиране и промяна стъпка по стъпка, ще ни учи какво работи в нашия случай и какво не.
Ако не знаете как да постъпите във Вашия конкретен случай.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.