parallax background

Къде и как да рекламирате, за да бъдете чути?

Къде и как да рекламирате, за да бъдете чути?

Знаете ли, че напоследък тиражите на вестниците в България главоломно падат? Това е така през последните няколко години и явлението вече се превърнало в трайна тенденция. Отмина времето, когато най-големите всекидневници имаха тиражи от по няколкостотин хиляди екземпляра, а като сметнехме, че един вестник се чете от 3-4 души, рекламата в тях можеше да достигне до милион читатели и отгоре!

Причините за това са разностранни. Една от тях се свързва с намалялата покупателна способност на населението и фактът, че хората все повече си броят стотинките. И то си е така. Едно време те си купуваха по 1-2 вестника всеки ден. На днешно време това означава разход от 50-60 лева месечно и все по-малко потребители са склонни да си го позволят. Това обаче не е единствената причина за отлива от „хартиения“ медиен пазар.

Втора причина за неволите на вестниците е недоверието към публикуваната в тях информация. Цензурата, автоцензурата на журналистите и бизнесинтересите на техните собственици често пъти изкривяват обективността до степен, че човек е принуден да търси алтернативни източници, за да се чувства добре информиран. Най-прекият достъп за това, разбира се, е Интернет. Никоя цензура не може да обхване напълно и все още глобалната мрежа, така че, когато търсят повече информация по даден въпрос, хората четат на поразия статии в Интернет. И с основание.

Всичко това пък създаде култура на четенето в мрежата и съответно навик да се информираш и да взимаш ежедневната си доза четиво от екрана на домашния или служебния компютър (а напоследък и смартфон, и таблет).

Така стигнахме и до последната, но не по важност причина, купувачите на вестници от сергиите да се топят като пролетен сняг. Това, разбира се, е Интернет, който стана втората най-мощната медия след телевизията.

Ето защо решихме, че тъкмо Интернет е мястото, където вашите потенциални потребители най-лесно ще стигнат до информация за вашия бизнес. Те са там много често, за да се забавляват, но най-вече – да се информират. Добре написаните статии пък са най-подходящият начин да промотирате услугите или продуктите си и да заинтересувате бъдещи клиенти.

Тези статии за вашия бизнес можем да напишем ние. Но не само това. Ако искаш една информация в Интернет да стигне до повече хора, трябва и да я разпространиш. Затова поемаме ангажимента да популяризираме тези статии, които вие предварително ще одобрите.

Очакваме да се заинтересувате от новата ни услуга, така както направиха много преди вас. Обадете ни се, за да получите повече подробности.

 

Не пропускайте възможността да заявите безплатен анализ на сайта си.

 

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close