parallax background

Коя реклама продава и коя не?

Коя реклама продава и коя не?

Спомняте ли си кога за последен път някоя реклама ви е въздействала дотолкова, че да потърсите рекламирания продукт? Я си помислете малко! Не се ли получава? Да, трудна задача. Защото разумът ни дотолкова е привикнал към рекламите, че ги държи само като фон в едно ъгълче на съзнанието, като им лепва етикетът „Не вярвам!”.

 

Все пак, като се съсредоточим малко, сигурно ще си спомним как последния път сме отишли да си купим даден продукт, защото някой приятел, познат, колега, ни е казал, че е доволен от него, т.е. по системата ЕЖК („Една жена каза.”). Или пък сме прочели нещо, което ни е напомнило колко добре би било да решим даден проблем по този начин, след което сме се завтекли към аптеката, супермаркета или на друго подходящо място, където можем да намерим продукта, за който сме прочели.

За да се случи горното действие обаче, това, което сме прочели, трябва да е написано по системата ЕЖК, т.е. по начина, по който си говорите със съседката или с колегите в офиса или с приятелите на кафе. Т.е. рекламни изречения като „Най-доброто лепило за плочки, което някога сте използвали!” или „Почистваме бързо, евтино и качествено!” не вършат никаква работа, защото мозъкът просто не ги отразява. Макар и не от самото начало, но от векове наред, мозъкът се е забавлявал и все още продължава да се забавлява чрез…четене.

Стратегическият въпрос, който изниква след това умозаключение обаче е откъде „чете” мозъкът и коя  е естествената му среда за забавление? Големият екран? Да! Малкият екран? Още повече – да! Най-малкият екран? Най-много да! Сещате се кой е най-малкият екран, нали?

Текстовете в Интернет стават все по-важни за контакт с „мозъка” на клиента. Проблемът е,  че в Интернет има всичко и конкуренцията е голяма. Радостното е, че същото не може да се каже за качеството. Все още.

Ето как стигнахме до идеята за новата услуга, която ви предлагаме – написване на статия/статии за вашия бизнес – интересно, компетентно, полезно за читателите в Интернет. Тези статии, разбира се, ще бъдат одобрени от вас преди да ги публикуваме и разпространим в глобалната мрежа.

Добрата новина е, че имаме големи ресурси, за да популяризираме тези статии чрез публикации във вашите социални профили, в Catalog.bg и на други интересни места. Така клиентите ви ще научат за вас по един естествен и непринуден начин, без да бъдат „бомбардирани” с тривиални реклами.

Все още се колебаете? Обадете ни се за повече информация и за безплатна консултация относно новата ни услуга!

Валидна до 9.2.2014 (неделя)!

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close