parallax background

Какво правят 15 EUR във Facebook

25/11/2017

Какво правят 15 EUR във Facebook

И преди сме говори за това, че когато Ви е необходимо можете да промотирате важна за вас публикация с определена сума. Какво обаче да се очаква от това?

Настоящата ситуация

Представете си, че имате фен страница за продажба на дрехи. На нея има 1500 фена. Публикациите ви стигат до средно 6% от тях. Това прави 90-100 човека на публикация.

Ако публикувате в нея три пъти на ден, ще успеете да стигнете до около 200-250 човека (някой постове стигат до един и същи хора).

От тези двеста човека може да направите една продажба – 0,5% успеваемост (това силно зависи от продуктите, качествотто на феновете и атрактивността на публикациите).

Надали това ще е достатъчно за вашия бизнес. Можете даже да заключите, че Facebook не е подходящ за продажби.

Не бързайте!

15 EUR

Направете си експеримент да промотирате един от постовете си с 15 EUR. Още когато започнете да го правите Facebook ще ви подскаже, че тази публикаците ще стигне от 20 000 – 30 000 човека. Това са около 100 пъти повече хора отколкоте трите ви дневни публикации.

Вариантите за аудитория, пред която да се промотира са два:

  • Феновете на вашата страница и приятелите им;
  • Селектирана от вас целева група.

Втория вариант в по-прецизен и дава възможност за географко ограничение – хора само от Пловдив примерно (ако бизнеса ви е там).

При този експеримент очаквайте много по-различни резултати. Няма да получите 50 пъти повече продажби, както би показала математиката, но поне 10-15 пъти ще получите като увеличение.

Ако продължим примера за продажбата на дрехи и получите 18 поръчки, от които реално се изпълнят 15, ще получите 600 лв. продажби. При разход 30 лв. (15 EUR) това би трябвало да си струва.

Вижте пример за такова промотиране на публикация и реалните резултати от това.

 

Изглежда супер, нали?

Нека пак направим уговорката, че е много важно какво е написано в публикацията, каква е снимката, в кой ден и в колко часа е стартирана, колко е атрактивен продукта и цената му и т.н.

Правилно е това да се прави от хора с опит в онлайн маркетинга, но примера за резултата за достигане на до много хора за 15 EUR е показателен.

След определен брой тестове и оптимизиране, ще можете да си направи бюджет и да разчитате на стабилни продажби всеки ден.

Примера беше с страница за продажба на дрехи, но това може да се приложи и при страница на ресторант или хотел или дори страница за компания продаващи на други фирми.

Ако това ви се струва полезен похват, попълнете формата за да обсъдим конкретно вашия случай.

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close