parallax background

Какво да контролираме – кликoвете или на конверсиите?

Какво да контролираме – кликoвете или на конверсиите?

За почти всички в Интернет маркетинга разменната монета е броят на кликовете, които получава сайта. Колко повече толкова по-добре. Колкото цената на кликовете е по-ниска, толкова по-добре се справяме.

Да, но това е важно. Важни са продажбите, попълнените форми, телефонните обаждания т.е. конверсиите. Те са ценноста на ценността на един Интернет бизнес.

Това е ясно нали. Тогава защо всички говорят за тези кликове?

Може би електронната търговия все още не е взела връх над обикновения корпортивен сайт.

Още преди 7-8 години обученията на Google показваха как евтини кликове от неподходящи клиенти излизат много по-скъпо от малко и скъпи такива, но от правилните хора, които са готови да купят или да ни се обадят.

Как стоят нещата на Вашия сайт, дали той работи оптимално?

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close