parallax background

Как ще накараме клиентите да се интересуват от вас?

Как ще накараме клиентите да се интересуват от вас?

Какво четете най-често в Интернет?

Клюки, новини, актуални и любопитни новости…Едва ли любимото ви четиво са платените рекламни текстове, в които подробно се описват дейностите на една или друга фирма, както и характеристикитена нейните продукти.

Ако трябва да бъдем честни, хората дори не четат текстовете на корпоративните интернет сайтове. Най-много да разгледат услуги, цени и да отидат на контакти, ако са намерили това, което им трябва.

Въпреки това Интернет гъмжи от всевъзможни текстове, повечето от които просто не стават за четене. В интерес на истината същото е положението и с печатната реклама и изобщо с която и да е реклама. Потребителското око и ухо дотолкова е пренаситено от рекламни послания, че игнорира със замах по-голяма част от усилията на рекламния криейтив. Доказателство за това е фактът, че много потребители запомнят интересни реклами, но, ако ги попитате, си нямат и идея за какво се отнасят те или по-точно кой продукт рекламират? Това е и причината платените публикации да са по-скъпи от истинската реклама. Защото несъзнателно читателят, слушателят или потребителят на интернет търсят текст, написан на „човешки език“, който се стреми да ги информира, да ги забавлява, да ги научи на нещо или просто да ги разсмее.

Добрият текст

Ето защо решихме да ви предложим нещо по-иновативно и по-ефективно като реклама, на много преференциални и достъпни цени. Новия вид услуга, който стартираме за всички свои клиенти, цели да ги представи по нов начин в интернет, с атрактивни текстове, които читателите ще четат заради самите тях. Текстове, които не са директна реклама, а интересни тематични статии, които са свързани с вашия бизнес. Това са текстове, които читателят очаква да намери в любимото си списание или дори предпочитания вестник. Те обаче са посветени изцяло на вашия бизнес. Съдържанието на тези статии е в унисон с основната ви дейност и единствената рекламна стъпка, която прави, е да намери подходящ начин да вмъкне линк към вашия интернет сайт. Този вид текстове дават възможност за едно по-разчупено презентиране на дейността на фирмите, без да се досажда на читателя с чисто рекламни текстове.

Популяризирането

Добрият и интересен текст обаче не е достатъчен, за да ви представим на потребителите на интернет. Ето защо ние предприемаме стъпки, чрез които популяризираме онлайн тези статии по всички възможни начини, които интернет маркетингът ни позволява. Това може да стане чрез имейл кампания, дисплей реклама в Google AdWords, Фейсбук, както и чрез публикация на първа страница на Catalog.bg.

Може да направим за вас една статия или пакет от три такива, чийто текст ще бъде предварително съгласуван с вас преди да ги публикуваме. Задължително ще направим корекциите, които намирате за подходящи.

Какво да направим

Може би се чудите, как това би станало във вашия бизнес?

Кажете ни, с какво се занимавате и ние ще ви дадем конкретни примери за теми за статии какъв ефект бихте могли да очаквате.

Какво представлява безплатното демо?



Екипът на eTel Ltd изготвя концепция и примерни постове за Facebook страницата на Вашия бранд. Професионалният дизайн ще представи Вашия бранд по най-добрия начин пред аудиторията. С безплатното демо, което ще получите от нас, ще може да се убедите и да видите на практика:

ЦЯЛОСТНА КОНЦЕПЦИЯ
ПРИМЕРНИ ИДЕИ И РУБРИКИ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ДИЗАЙН

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close