parallax background

Как промотирахме Стройко 2017

Как промотирахме Стройко 2017

“Стройко” от години е централна точка не само за хората от строителния бранш, но и всички, които ще имат нов дом или им предстои реновиране.

Всяко такова емблематично събитие има нужда от моментум, а той се получава с много изложители и огромен брой посетители.

Тази година поехме промотирането му в Интернет, а ние знаем как се създава моментум.

Трябва първо да намериш изложители 

Ето какво включваше концепцията ни за изложителите:

  • Половин милион импресии в дисплейната мрежа на Google;
  • Имейлинг към събрана предварително база от 4500 компании в бранша;
  • Банерна реклама в catalog.bg с 25 000 импресии

и резултатът беше налице.

…а после да събереш посетители за тях.

  • Два и половина милиона импресии в дисплейната мрежа на Google;
  • Игра достигнала до 24 000 човека;
  • Публикации в социалните мрежи

доведоха до признателността от страна на организираторите.

Благодарим и ние на колегите ни, който отговаряха за промотирането на събитието.

Гледаме напред към нови предизвикателства 🙂

 

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close