parallax background

Как промотирахме Автосалон 2017

Как промотирахме Автосалон 2017

Горд съм да споделя, че бяхме избрани за дигитална агенция на автомобилното събитие на годината – Автосалон 2017.

След като приключихме работа и се поздравихме, мога да напиша няколко думи за това.

Това събитие се състои веднъж на две години, следва автосалона във Франкфурт и новите модели, показани там, се пренасят като експонати в София.

Какво реализирахме – от дизайните, сайта – sofiamotorshow.bg, Facebook, Instagram, Google AdWords до организирането на тест драйвове по време на автосалона.

Над 50 000 човека посетиха автосалона, което го прави най-големия на всички времена с обща площ от 14 000 квадратни метра с 1230 изложители и 300 експоната и рекордните 80 автомобила за тест драйв.

Какво ви пиша, вие сте го посетили, нали? 🙂

Партньори бяха 25 медии между които Nova Broadcasting, Diema Extra, в-к 24 часа, в-к Капитал, БТА, dir.bg, NetInfo, специализирани автомобилни медии и ние – като дигитална агенция.

Колегите от Shell организираха игра за стотици ваучери за гориво, а звезди като Асен Блатечки, Алекс Сърчаджиева, Иван Ласкин и Любо Ганев изследваха и тестваха новите модели.

Какво направихме ние?

  • Подготвихме с колегите организатори концепция за сайта, дигиталното отразяване, всички игри и кампании;
  • Създадохме сайта и всички материали, свързани с него;
  • Facebook и Instagram – над 280 поста, 6.4 милиона импресии, 3.1 милиона достигнати таргетирани човека, 740к ангажирани човека;
  • GDN (Google Display Network) – 5.7 милиона импресии, идващи предимно от таргет групите Mercedes-Benz, Nissan, Hybrid & alternative vehicles и SUV;
  • Facebook игри – 6 pre-launch и проведени по време на събитието игри с цел продажба на билети, тест драйв и запознаване със събитието – участвали: 4 489 човека;
  • Имейлинг – към набраните от сайта профили изпратихме 11 имейлинга и изпратихме над 3500 човека за тест драйв;
  • Поддръжка на събитието – екипът ни постоянно беше във връзка с организаторите и реагираше за промени на съдържанието на сайта, елементи, постове на новини в социалните мрежи и обратна информация за статистики за медиите.

Lead Generation & Test Drives

Една от основните цели на този салон беше продажби на автомобили (като на всеки друг :). Сега обаче  основно бе използван тест драйв и насочване на потенциалните клиенти към тест с цел продажби. Комбинацията на дигитален маркетинг и специфичен търговски подход доведе до категоричен успех в продажбите на това емблематично не само за бранша събитие.

Искаме да благодарим за доверието и сме горди с това, което направихме!

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close