parallax background

Използвате ли push notifications?

Използвате ли push notifications?

Какво е това?

Всички познават съобщенията, които се появяват на смартфоните изпращани от Facebook или други приложения. Забелязахте ли, че подобни съобщения започнаха да се появяват и в browser-ите. Различни информационни сайтове и онлайн магазини при влизането в тях започнаха да питат дали сте съгласни ви да Ви изпращат съобщения. Дори и ние да не давате съгласие голяма част от хората го правят.

Ако искате да видите такова, отидете на сайта money.bg и той веднага ще Ви попита.

Самите съобщения изпращани от сайтовете съдържат няколко реда текст, снимка (опционално) и линк към страница в сайт. Ако е информационен сайт, линка води към статия или новина, ако е онлайн магазин към продукт или категория продукти.

Каква полза има от него?

Много хора използват имейлинг за връзка с потенциалните си клиенти. На имейлите обаче дори да не са спам, не се гледа с много добро око. Огромните обеми, които получава всеки от нас го превръщат в бреме. Процентите на кликване на линк в тях рядко надминават 3%, дори базата да е от наши клиенти.
Push Notifications от друга страна са нещо ново и модерно. Не изискват много да се чете и обикновено носят стойност. Не могат и отнякъде да вземат адреса ни както при имейлите, да го продадат, препродадат и да поучаваме непоискани съобщения. На практика при push notification технологията не позволя да бъдат непоискани.

С две думи хората гледат много по-добре на тях.

Та каква е ползата: Можете да продавате или уведомявате списъка си с разрешили push notificiations с нелош успех. За разлика от имейлите ако имате подходящо съдържание можете да изпращате няколко съобщения на ден без да раздразните получателите.
Получателите лесно се включват защото натискат само едно копче и не въвеждат нищо. Могат и лесно да се изключат от получаване на съобщенията, но на този етап не знаят как се прави и на практика не могат.
При сайт в 50 000 сесии на месец може лесно да събере списък от няколко хиляди посетители разрешили да им се изпраща и след като започне да го ползва активно е съвсем реално да започне да се радва на няколко хиляди лева продажби на месец без никакъв маркетингов разход (подобно на имейлингите).
При изпращането няма невалидни имейл адреси, но има % на недоставяемост все пак, заради неизползвани браузъри.

 Как да го внедрим?

За да го ползвате вие необходима платформа, която да го прави.
Популярни в България към момента са няколко:
  • pushcrew.com – Платен, с допълнителни функционалности, като сегментиране, отложено изпращане и няколко call-to-action в съобщението;
  • onesignal.com – безплатен, но с нелоши възможности.
  • retargeting.biz – цялостна платформа, предназначена за онлайн магазини, която повишава значително ефективността на продажби. Тя може да изпраща автоматично push notifications, за да препоръча продукт или да възстанови изоствена количка (горещо я препоръчваме).

Как да отчетем успеха?

Като цяло в Google аналитикс може да се отчетат както посещенията от push, така и продажбите направени от него.
Това е базова информация, която нашият екип ползва, за да анализира тенденции за успеваемост на отделните изпращания и тенденциите за увеличени на продажбите при увеличение на списъка с получатели.
С две думи: Към момента този канал дава добра успеваемост, никакви начални инвестиции, липса на плащания за медии, дългосрочност (май станаха повече от две думи) – Задължително трябва да се използва. Ние можем да помогнем за инсталиране и внедряване. Съобщенията може да си изпращате сами или пък ние да го поемем. Оптимизацията на подхода, корекциите ако нещата тръгнат към ниска успеваемост, планирането може да го доверите на нас също.

Можете ли да помогнете?

Аз май вече го разказах 😃
Можем да помогнем от безплатен съвет – беседа, до това да поемем напълно този канал.
Каналът е нов и много ефективен поради това.
Не отлагайте внедряването му!

 

Свържете се с нас сега и получете вашата безплатна телефонна консултация

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close