parallax background

Имейл маркетинг – лошо ли е?

Имейл маркетинг – лошо ли е?

Почти всички клиенти, на които предлагаме този вариант на маркетинг отговарят по един и същи начин:

“Това не желая да се прави от моята фирма. Аз получавам много такива имейли и те ме дразнят. Аз ги изтривам веднага. Не!”

Очевидно имейл маркетингът е познат в грозното лице на роднината си “СПАМ-а”.

Или може би в България имейл маркетинга не е познат въобще

…или и двете.

А какво е имейл маркетинг?

Това изобщо не е  изпращане на рекламни съобщения на непознати, а разговор с хора, които знаят за Вас и би им било интересно да получават информация за Вашите продукти.

Не само това. Те са се съгласили формално като са попълнили форма или натиснали бутон, за да  получават тези имейли. Това се нарича Opt-In.

Не е правилно да се мислим, че колкото повече имейли изпратим толкова повече клиенти ще намерим. Изключително важно е качеството на имейлите (дали принадлежат на потенциални Ваши клиенти и дали те наистина искат да получават информация от Вас).

Как да го правим?

Ами просто е – събираме качествена база, пишем имейли от сърце, пишем разбираемо и интересно, не продаваме директо, даваме стойност на хората, които четат…ох, май не е толкова просто.

Нищо, ще направим една серия от статии на тази тема. Мисля, че ще бъде много полезно.

Честно като започнах да пиша тази статия мислех да я направя обзорна и да опиша основните елементи като имейл лист (драгоценния списък с имейли), създаването на имейла, наблюдението на резултата, но тази статия щеше да стане много дълга и нямаше да изпълни целта си.

Нека все пак да кажем най-важното.

Най-важното

Всички знаят, че СПАМ-а е лошо нещо и вреди на имиджда на фирмата Ви. Ясно е че не трябва да го правите.

Това, което не е ясно:

Почти никой не събира и сегментира имейлите на потенциалните си клиенти.

Много малко фирми отглеждат потенциалните си клиенти с имейлинг и съдържание, а това е толкова евтино и ефективно.

Ако и при Вас е така, най-добре се абонирайте за статиите в полето по-долу и през няколко дни ще получавате статии за:

  • изграждане на базата от имейли
  • сегментиране на базата за да постигнете най-добри резултати
  • как да се създаде стратегия за имейли маркетинг
  • как да се създават ефективни имейли
  • как да се анализират резултатите и оптимизират имейлингите

Имейл маркетинг

Безспорно имейл маркетингът е най-директният и ефективен начин да комуникираме с нови и стари клиенти. Тази комуникация е важна за нас, защото така печелим доверието и лоялността на нашите клиенти.

//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close