Голямата част от компаниите, не могат да се преборят със себе си и да застанат от страната на клиента, показва опита до момента.
Повечето мениджъри или собственици на малки фирми мислят предимно за доставките, за продуктите си, за фактурирането или как да намалят разходите.
Те не могат да се поставят в обувките на потенциалния клиент и да си представят какво той прави когато обмисля покупката си, когато избира него или конкурента му.
Със забързания си ритъм и целта ни за бърза реализация пропускаме, че оргомната част от потенциалните ни клиенти, надали ще реагират на директната ни реклама и промоционалните ни съобщения.
На сайта си ние сме сложили това което предлагаме, неговите цени и кратко описание. Дали това обаче е достатъчно на потенциалния ни клиент да разбере, колко полезен може да му бъде нашия продукт.
Ако потърсите тези функции в Google, със сигурност ще намерите статии и дискусии, в които ще намерите отговорите, но вероятно никога няма да се върнете на този сайт.
Мислете за това какво правят в Интернет клиентите Ви преди да Ви звъннат, ако не искате да губите 2/3 от тях и да ги дарявате на конкурентите си.
Запознавайте ги с това как биха могли да извлекат полза от Вашите продукти и услуги. Не забравяйте, че те ще имат нужда от харакатеристики едва накрая, когато вече почти са взели решение какво да си купуват.
Необходима е интересна и полезна информация за това, което предлагате. Не забравяйте, че над 80% от хората в Интернет не са там за да купуват, а за им бъде интересно. Трябва да привлечете вниманието им.
В крайна сметка обаче статията трябва да води до Вашите продукти и промоции и то по такъв начин, че да бъдат ефективни продажбите.
Не казваме, че е лесно, но това е правилния път към успеха в Интернет. Няма как да сложите само продуктите си да очаквате, че потенциалните клиенти ще са впечатлени от това.
Ако се чудите как да го направите нека Ви подскажем.
За да отправите свежо послание към потенциалните си клиенти.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.