Организиране на срещи чрез Webinar-и

Какво е уебинарът?

Уебинарът е най-мощният инструмент за организиране на срещи на търговците с потенциалните клиенти, които са в края на своя buyer’s journey. Той може да ‘съживи’ клиенти, които са отказали, защото не са могли да осъзнаят стойността на това, което сме предложили или да доведе заинтересованите, които са заели защитна позиция и са ни отказали без да се замислят.

Какво може да донесе?

Един успешен уебинар може да доведе до 68 срещи. Ето как:

No alt text provided for this image

Не е ли супер?

Ето как става!

Създайте си аудитория. 

  • Имейлингът не работи много добре, освен ако не е съставена от хора, които изключително много се вълнуват от темата. Нормален % на отваряне на съобщенията на такава база е 35-40%, а кликванията на линка за записване над 15%. И все пак ще получите няколко десетки записвания.;
  • Истинската сила е в LinkedIn. Ако имате контакти към профила си от порядъка на няколко хиляди, могат да се канят по 200 на ден. За 10 дни 2000 човека ще са получили поканите. Тези хора обаче трябва да са подходящи и посланието наистина да предсталява интерес за тях. Качеството е по-важно от количеството;

Използвайте CRM

С хората, регистрирани за уебинара, трябва да се работи. Къде ще поставяте задачите на търговците, календарите, къде ще съхранявате изпратени и получени имейли от тях, освен в CRM? Горещо препоръчваме HubSpot (hubspot.com). Безплатен е, много лесен и пълнофункционален.

Не изпращайте покани по-рано от две седмици преди събитието

Хората забравят, променят плановете си или размислят. Напомняйте им многократно с мотивиращи имейли. Най-добре е ако съдържат емоционални видеа, с които да се убедят каква стойност ще получат от това събитие.

Направете анкета

Когато задавате интерактивни въпроси по време на уебинара, получавате две ползи:

  • Хората се радват да бъдат участници, а не само зрители;
  • Чрез анкетата ще можете да разделите участвалите на такива, които са подходящи за бъдеща работа и такива, които не са. След събитието чрез софтуера му ще можете да направите репорт и да ги сегментирате.

Подарете им консултация

Това е най-силното оръжие. Да, дайте стойност на участниците, но и използвайте уебинара за организиране на срещи. Нали в това е идеята? Няколко пъти споменете, че всички участвали имат подарък безплатна индивидуална консултация. След няколко дни се обадете и организирайте срещите. 

УСПЕХ!

Ако нещо Ви притеснява, пишете ми.

Найден

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close