Уебинарът е най-мощният инструмент за организиране на срещи на търговците с потенциалните клиенти, които са в края на своя buyer’s journey. Той може да ‘съживи’ клиенти, които са отказали, защото не са могли да осъзнаят стойността на това, което сме предложили или да доведе заинтересованите, които са заели защитна позиция и са ни отказали без да се замислят.
Един успешен уебинар може да доведе до 68 срещи. Ето как:
Не е ли супер?
С хората, регистрирани за уебинара, трябва да се работи. Къде ще поставяте задачите на търговците, календарите, къде ще съхранявате изпратени и получени имейли от тях, освен в CRM? Горещо препоръчваме HubSpot (hubspot.com). Безплатен е, много лесен и пълнофункционален.
Хората забравят, променят плановете си или размислят. Напомняйте им многократно с мотивиращи имейли. Най-добре е ако съдържат емоционални видеа, с които да се убедят каква стойност ще получат от това събитие.
Когато задавате интерактивни въпроси по време на уебинара, получавате две ползи:
Това е най-силното оръжие. Да, дайте стойност на участниците, но и използвайте уебинара за организиране на срещи. Нали в това е идеята? Няколко пъти споменете, че всички участвали имат подарък безплатна индивидуална консултация. След няколко дни се обадете и организирайте срещите.
УСПЕХ!
Ако нещо Ви притеснява, пишете ми.
Найден
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.