Използвате ли Lead Generation?

Използвате ли Lead Generation?

Вероятно не използвате!

Огромният интерес към темата и въпросите, които задаваме на семинарите, показват, че малка част от компаниите подсигуряват на търговските си екипи срещи и лийдове. Видно е обаче огромно желание, любопитство, виждане за промяна.

Лично аз се чувствам щастлив да мога да помогна точно в този момент, когато се сменя моделът на работа и търговските процеси ще станат много по-ефективни – с използване на CRM, inbound marketing, content, events, social selling. 

Ако някой от тези термини не Ви говори нищо, няма проблем – затова пиша тези статии 🙂

Вариантите за генериране на лийдове са много и разнообразни. Ето някои от тях:

  • Форма на сайта за регистрация за събитие;
  • Форма за допълнителна информация за продукт или услуга;
  • Анкета, изпратена по имейл;
  • Данни за среща, подадени в LinkedIn;
  • Форма, попълнена от Facebook реклама.

Кои варианти са оптимални във Вашия бизнес, какви обеми лийдове могат да се подават към търговците и каква е себестойността на един лийд е много важно да се разбере!

Анкета

Можете да попълните тази анкета и ще Ви изпратим репорт за използването на Lead Generation от нашето проучване, както и подарък – безплатен анализ на потенциала за привличане на потенциални клиенти във Вашата компания.

Каква е ползата?

Всеки мениджър, отговарящ за продажбите и успеха на компанията, има свои планове за резултатите и ефективността на търговците. Основното, което той наблюдава, е разхода за един търговец и какви проджбите прави той.

Представете си обаче, че имате инструмент, с който продажбите на търговец могат да се повишат двойно само с допълнителен разход от няколкостотин лева за Lead Generation. В някои от случаите продажбите се повишават примерно със стотици хиляди лева на месец срещу за 800 лв. разход. Възвръщаемост над 100 пъти!

Как става?

Просто търговецът трябва да бъде натоварен през цялото си време с продажбите. Той е квалифициран за това. Трябва да говори с клиенти, да изпраща оферти, да убеждава, да подписва договори. Не трябва да губи часове от времето си да търси в Google или търговския регистър или пък да звъни на телефонни номера от таблица.

Той трябва да използва CRM и когато започне работният му ден да отговоря на запитвания на потенциални клиенти в LinkedIn и да урежда срещи в натоварения си график.

Цялата организация и изпълнение по намиране, разговаряне и подбиране на правилните бъдещи клиенти остава за нас и софтуерните ни решения за LinkedIn.

Какво трябва да се направи?

Като първа стъпка трябва да се определи аудиторията – индустрия, размер на фирмата, география и позиции на хората, вземащи решения. 

За целта ние сме създали този въпросник, който ни дава нужната информация. Попълнете го и ще можем да Ви дадем точни данни за това, колко срещи можете да очаквате на месец. Колко ще продължи този период и колко би струвало.

След това може да се стартира тестов период, в който след още първите няколко дни вече ще се получават резултати, така че да можете да прецените какъв би бил ефектът от подобен проект.

Пробвайте!

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close