Черният Петък идва!

 

Лятото беше трудно за много голяма част от бизнеса и в частност онлайн търговията. Някои от тях бяха принудени да спрат работа, а други всяка рекламна активност. 

След няколко седмици обаче, идва най-големият ден в електронната търговия – Черен петък.

Някои правят промоция само за този ден, други за уикенда след него, а трети пък имат промоции през целия ноември. Много от промоционалните оферти са вече факт.  

Какво да направим, за да извлечем максимума от него?

 

Планирайте какъв обем продажби да направите

Колко смятате да продадете? 100 продукта или 1000? А може би 10 000.

Въпросът е колко стока имате налична, за колко време можете да се справите с доставките и изобщо подготвени ли сте за в пъти по-големи обеми продажби.  Една от най-често допусканите грешки е да имате клиенти, а да нямате достатъчно налични продукти за тях. 

Съмнявате се, че бихте постигнали успех? Ние можем да погледнем и да ви подскажем дали е така, на база на историческите данни от продажбите и рекламите ви. 

Какво ниво на продажби можем да смятаме за нормално по време на Черния петък?

За самия ‘петък’ продажбите средно достигат 20-30 пъти среднодневните. Т.е. Ако правите 1500 лв на ден, то по време на Черния петък тази цифра трябва да бъде 30 000 – 45 000 лв. за този ден.

При някои магазини, работещи с големи бюджети и предлагайки атрактивни оферти, този скок може да бъде много по-голям. 

Планирайте намаленията

В този период на годината клиентите очакват намаления. Това е все пак основната идея на тази огромна разпродажба. Какви обаче да бъдат намаленията? 

10% не се счита за намаление и никой няма да му обърне внимание. 35% е ок, но клиентите са свикнали и очакват по-скоро нива от 50%, 70 и дори нагоре.

 Ако не можете да си го позволите, вероятно и рекламата ви няма да бъде ефективна. 

Не вдигайте изкуствено цените

…и после да ги намалите. Този номер всички го знаят. Ако имате лоялни клиенти не е коректно спрямо тях и като цяло е нещо, което може да ви донесе неприятности дори с КЗП. Хората губят доверие в бизнеса ви, а и в целия бранш. 

Подгответе рекламите си предварително

По време на Черния Петък Facebook бави одобрението на рекламите. Ако ги направите непосредствено преди него може одобрението им да дойде след като всичко е свършило. Заради това направете рекламите си десетина дни предварително и нека минат одобрение и да чакат да тръгнат за когато са планирани. 

Кога да бъде промоцията?

Може да бъде само на деня 27.11.20 г. или да включи целия уикенд след него, или дори цялата следваща седмица като продължение на промоцията. 

Ние обикновено предлагаме да се направят няколко промоции през ноември, защото хората имат нагласа за покупки. 

С какво можем да помогнем ние от Ител?

Ако можете да направите значително намаление на продуктите си, приготвили сте се за голям скок в продажбите си на самия Черен Петък, то ние бихме могли да анализираме плановете ви, както и конкретната ви промоция, продукти и онлайн магазин. 

Ако към момента сайтът няма особени продажби, на които да стъпим, едва ли бихме могли да бъдем толкова полезни. 

Предлагаме заедно да планираме мероприятията ви през целия ноември, ефективността, рекламата и обемите. 

Освен самата помощ при организация и планиране, бихме се радвали да поемем и изпълнението на самата кампания и да постигнем заедно поставените цели и резултати. 

Това, което липсва, е време! 

Ако имате интерес да се включим и да помогнем, попълнете следната форма: 

Заявка за консултация за кампания Черен Петък 

 

 

<p style="font-size: 14px;margin: 10px 0;">Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.</p> Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close