parallax background

Как да помогнем на бизнеса чрез имейл маркетинг?

Потребителите в днешно време получават информация чрез различни канали. Някои от тях ползват по-често, други – по-рядко, но има един от тях, който въпреки навлизането на нови медии и социални мрежи, продължава да бъде актуален и използван ежедневно – електронната поща.

Имейл маркетингът

Именно на нея се базира имейл маркетингът, който е канал за комуникация с аудиторията, доказал ефективността си във времето. Предимството пред други канали е, че при него не се използва неадресирано послание до неопределен получател, а напротив – той е известен и съобщението може да е персонализирано. Самото съдържание позволява различни начини на представяне – чрез текст, изображение или мултимедия. Използването им спрямо случая увеличава многократно интереса към информацията.

Ако не сме използвали този канал досега и се колебаем дали да го направим, трябва да вземем предвид предимството, че не е необходима голяма инвестиция, за разлика от обикновената поща или други печатни рекламни материали. Освен това при имейл маркетинга имаме възможност да получаваме и обратна информация: дали съобщението реално достига до получателя, дали и кога той го вижда. Не на последно място е важно да се отчита и броят на тези, които заявяват желание да не получават подобни съобщения. Макар и действие с отрицателен знак, то също може да бъде добър показател доколко полезно за тях е било това, което са получили и да ни даде сигнал, че може да направим съдържанието по-интригуващо.

Създаване на база данни

Използвайки имейл маркетинг, постепенно можем да изградим база данни от лоялни клиенти, които да получават редовно новини, информация за продукти и услуги и всичко важно, свързано с бранда. Съдържанието, което достига до тях е желано, защото има стойност, за разлика от т.нар. „спам”. За да запазим това отношение на интерес към поднасяната информация, е важно тя да се получава на достатъчно разумни интервали от време и винаги да се изпраща когато има за цел да комуникира нещо наистина важно и носещо полза на аудиторията.

Как да я създадем?

Ако все още не разполагате с база данни от лоялни потребители, може да се възползвате от услугата EmailCollection . Тя е добро решение за всяка една фирма, която се занимава с търговска дейност и има собствен сайт. След събирането на тази база данни е необходима ясна стратегия за това как ще се изграждат рекламните послания, за да не се стига до отписване и намаляване на броя на контактите. В случай, че искате да се поемат всички дейности, свързани с имейл маркетинга (създаване на база данни, рекламни имейли от дизайнери, изпращане на кампании, оптимизиране и следене на резултатите), може да разчитате на услугата EmailSales. Тя е особено подходяща за фирми, които продават чрез онлайн магазини и искат да развият допълнителен канал за реклама. За различни сфери на бизнеса като хотели, фитнеси и др. също се предлага подобна услуга – EmailMarketing. Големи фирми, наложи ли се на пазара, ни се довериха и ползват успешно тези услуги. Чрез имейл маркетинг успяваме да развиваме техния бизнес, което е неоспоримо доказателство за ефективността на този рекламен канал.

Искате ли да пробвате или да разбрете повече?

email collection

Безспорно email маркетингът е най-директният и ефективен начин да комуникираме с нови и стари клиенти. Тази комуникация е важна за нас, защото така печелим доверието и лоялността на нашите клиенти.

//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close