олкото повече клиенти имате, толкова по-добре, нали така?
Затова и полагате усилия да ги привлечете към сайта си по всякакви начини – с дайрект мейл, с банери, с добре поддържан блог, с игри във Facebook, etc. Ясно е, че няма как да издържите на този ритъм дълго време. А и разфокусираните усилия никога не дават добър резултат. За да привлечете повече потребители, най-добре е да проучите как ви намират в Интернет настоящите ви клиенти.
Има няколко лесни начина за това:
Нов клиент ви се обажда по телефона. Няма нищо необичайно или смущаващо в това да го попитате как ви е намерил. Клиент ви пише имейл – същото важи и за него. Хората винаги отговарят на този въпрос, възползвайте се. Записвайте си отговора на всеки клиент. След това анализирайте получената информация.
Така можете да включите в задължителната информация име, данни за контакт и отговор на въпроса „как ни открихте”. Отбелязвайте си мейлите, които пристигат през чужди форми за запитване. Често слагате линк към сайта си в портали, директории, сайтове за обяви. Когато клиентите ви намират през техните форми за запитване, това се вижда. Събирайте и тази информация.
Броячът и инструментите за анализ на Google ви дават уникални възможности. В Analyticsсе съхранява цялата информация, която ви е необходима:
И това е само част от информацията, която можете да узнаете за своите клиенти. Допълнителните функции на GoogleAnalyticsви позволяват да сравнявате трафика към сайта си за определени периоди от време, както и да измервате резултата от експериментите с различни ключови думи.
Възползвайте се от тези необятни възможности. Колкото по-добре опознаете настоящите си клиенти, толкова по-лесно ще ви бъде да привлечете и спечелите нови.
За целта е необходимо просто да се запознаете с функциите и инструментите за анализ. Те са напълно безплатни и вие имате свободен достъп до тях.
Нямате време да се занимавате с учене на нови неща, нито пък с анализиране на получената информация? Поверете това на специалисти, но не изпускайте възможността да научите възможно най-много за хората, на които се крепи вашият бизнес.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.