Събирането на данни за клиентите дава възможност да се поддръжа връзка с тях.
Един от вариантите е събирането на имейли в хотелите и ресторантите и след това изпращенто на покани да дадат ревю за престоя си там в Tripadvisor.
Пример за това е хотел Downtown в София, който при покана на гостите си по имейла получи положителни ревюта в Tripadvisor и от 36-та позиция в резултатите вече е на 21-ва.
Когато това се практикува регулярно, ефекта ще доведе до това хотела да бъде на първи позиции във важната за него социална мрежа.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.