Чували сте, че най-важното е да имате посетители на сайта. Много посетители. Непрекъснато четете колко е хубаво това. И от една страна е така. Колкото повече хора виждат сайта ви, толкова по-добре. От друга – голяма част от тези хора никога няма да ви станат клиенти и е безсмислено да полагате усилия, за да ги привличате на сайта си.
Вие влагате доста усилия, а вероятно и средства, за оптимизацията, за банери, Facebookигри и друг тип реклама в Интернет. (Ако не го правите, то е време да започнете.) Ако продавате трактори, а основната част от посетителите ви идват от Facebookнапример, това е просто губене на време и на пари. Вероятността някои от посетилите ви през социалната мрежа да си купи вашия продукт е повече от минимална.
За вас е важно да насочите средствата си за добре таргетирана реклама. Как става това?
В предишната статия обсъждахме как да разберете през кои сайтове в Интернет ви намират вашите клиенти. Припомнете си я.
След като съберете достатъчно информация – предимно чрез GoogleAnalytics– трябва да я анализирате, да сравните разходите за реклама с посещенията и продажбите си и да прецените дали не е време за промяна.
Упътванията на GoogleAnalytics са доста пространни. Вярно е, че трябва да им отделите повече време, но сигурно можете да се справите и сами. За вашия бизнес е важно да знаете дали посетителите на сайта ви идват от правилното място. Просто защото това показва дали те ще се превърнат в клиенти или просто ще затворят сайта ви и ще продължат към следващия.
Потърсете експертна помощ, ако нямате време и възможност да разучавате GoogleAnalyticsи неговите инструменти. Ние сме на ваше разположение.
Ще направим безплатен анализ на вашия сайт, за да проверим дали е добре оптимизиран, правилно ли са избрани ключовите думи и ще ви предложим какви стъпки да предприемете. Междувременно ще анализираме настоящия ви трафик и ще определим откъде привличате най-много посетители и превръщат ли се те в клиенти. След това, ако е необходимо, ще ви помогнем да се фокусирате върху нови начини и места, от които да привличате посетители – такива, които ще са наистина заинтересовани от вашите продукти и услуги.
Принципът на мечо Пух „колкото повече, толкова повече” не винаги работи. Доверете ни се!
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.