parallax background

Ключови думи – чести грешки

Ключови думи – чести грешки

Какво беше това?

Вашите клиенти започват процеса на покупката си онлайн. Обикновено те използват Google за да намерят това, от което се интересуват.

Вие трябва да направите така, че да сте представени добре в резултатите от търсене, когато вашите клиенти търсят.

За да бъдете там трябва внимателно и аналитично да избирате ключовите думи, по които те биха търсели. Трябва да оптимизирате страниците си, да създавате съдържание и изграждате връзки към сайта си с тези думи и словосъчетания.

Какви грешки допускаме?

Основните грешки са три:

Общи думи

Без да правят проучване много хора подбират общи за бизнеса си думи.  Те обаче са скъпи и клиентите търсещи по тях не са вашите.

Пример: Ако продавате луксозни обувки, може да поискате да бъдете на първа страница в Google по думата “обувки” (защото е престижно), но така при вас ще дойдат хора, които търсят всякакви обувки – евтини, детски, спортни. Вие обаче продават луксозни и ще платите да се рекламирате пред неправилните хора. Вашите правилни думи ще са “луксозни обувки

Скъпи думи

Ако не проверите за цената, по която можете да бъдете на първа страница има опасност отново да платите повече, трябва да проверите всички подходящи за вашия бизнес думи и да изберете само тези, които имат малко конкуренция и не са на висока цена.

Думи без търсене

Може думите “луксозни обувки” да са точни за вашите продукти, но да се окаже, че много малко хора търсят в Google точно това. Тогава все пак ще трябва да потърсите други варианти за да може обема на посетителите на сайта ви да бъде голям.

Важно!

Намирането на правилните за вас ключови думи е изключително съществена част от процеса от привличане на клиенти от Интернет. Той не трябва да бъде подценяван защото разходите за привличане на посетители, ще бъдат неоправдано високи.

Какво да правим?

Google е предоставил безплатен инструмент за проучване и подбор на ключови думи – Google Keyword Planner. С него можете да получите информация за обема на търсенето по важните за вас думи и конкуренцията, която се бори за тях.

Ако имате нужда от помощ за подбиране на ключови думи или информация как сайта ви да бъде на първа страница по тях не се притеснявайте да се свъжете с нас. Ние обичаме да помагаме.

Успех!

email collection

Безспорно email маркетингът е най-директният и ефективен начин да комуникираме с нови и стари клиенти. Тази комуникация е важна за нас, защото така печелим доверието и лоялността на нашите клиенти.