parallax background

Как да се “разговарят” феновете на страницата?

Как да се “разговарят” феновете на страницата?

Както беше писал миналия месец един колега, не е важно колко фена имате на Facebook страницата си, а колко от тях са активни. Може феновете да са много, но ако публикувате скучни за тях неща няма да имате ефект. Важно е да им се окаже въздействие и те да се активизират.

Трябва да бъдете неустоими и да провокирате активност

Ето един пример за ангажиране на вниманието на феновете и едновременно с това фокусирането им към бранда на фирмата.

Това е странциата на мебели Арон.

Можете да заебележите, че повечето постове не са информативни и предсавящи продуктите, а са въпроси или провокиращи действия от феновете публикации.

Много добре работи на страницата рубриката “БЪДИ ДИЗАЙНЕР”. Тя провокира в предимно женската аудитория на  желанието да изразят чувството си подредба и дизайн.

Вижте примерно този пост. Там Александра Терзийска и Румен Попов детайлно са описали, какво трябва да се промени в стаята и то с усета на професионален интериорен дизайнер.

Трябва да сте последователни

Във почти всички страници в България постовете са оформени без връзка един с друг, откъснати и без последователност.

Това което можете да видите на странциата на мебели Арон са серии от публикации, оформени в рубрики за да могат феновете да разчитат на последовалност, така както на предаванията по телевизията. Рубриката “Мебел на седмицата” се поддръжа периодично за да можгат феновете да очакват следващия промотиран мебел.

Този подход е много важен за лоялността на феновете и позитивното отношение към марката.

Игрите провежани на страницата също са периодични за да могат феновете да са мотивирани да участва отново и да спечелят следващия път, ако сега не са могли.

Изненадвайте ги

Награждавайте Facebook феновете си без да ги предуреждавате предварителни или да го обявате като условие.

Така те ще бъдат приятно изненадани и ще очакват още. Бъдете като Apple, които пазаят всичко в тайна, за да могат феновете да са щастливи от новата приятна изненада.

Ето пример от същата страница, Арон награждават изненадващо един от най-активните си фенове, в случая с холна маса. Вижте коментара на наградения 😉

Съвет и демонстрация

Ще се справите ли с този подход спрямо феновете си. Ако се двоумите, не се притеснявайте. Нека да ви дадем съвет и ще Ви покажем как да го направите. Ние ще разгледаме Вашата страница и ще дадем препоръки. Ако желаете можем да направим и отделна демо страница, на която да покажем как този подход би действал за Вас.

email collection

Безспорно email маркетингът е най-директният и ефективен начин да комуникираме с нови и стари клиенти. Тази комуникация е важна за нас, защото така печелим доверието и лоялността на нашите клиенти.