parallax background

Невероятен момент в България!

Невероятен момент в България!

(Прескочете тази статия на свой риск!)

Проучвайки състоянието на сайтовете на стотици фирми и тяхния подход в рекламирането стигнахме до сензационен извод – “В момента в България е едно от най-подходящите места за привличне на клиенти от Интернет” (или чрез Интернет).

Защо е така?

В САЩ и Европа, маркетинга в Интернет е в много напреднала фаза. Конкуренцията е колосална. Значителен процент от фирмите активно публикуват реклами в Интернет и поради това цената на клик в Google и Facebook е над 1 EUR. Голямата част от сайтовете са оптимизирани и агресивно се конкурират за първите места в търсачките. Офертите в Интернет са навсякъде. Имейл маркетинга цъфти. Ако си нов играч в тази игра шансовете са изключително малки.

Как е в България?

Цената на рекламата в Google е от 5-10 пъти по-ниска от развитите пазари. Конкуренцията за реклама там е все още ниска, но започва да нараства. Това в рамките на две години ще повиши цената в пъти. Рекламата във Facebook също в момента е стотинки. Компаниите се пробуждат и осъзнават, че SEO оптимизацията е най-добрата инвестиция за сайта в момента, но за голямата част от ключовите думи цената все още ниска.

Почти никой не практикува Inbound Marketing и не цени базите си с контакти на сегашни и бивши клиенти. Ако зная, че са важни, то не знае какво да прави с тях.

И какво от това?

Ами просто супер. Споменете си тези условия след две години и само ще можете да си мечтаете за тези цени и малка конкуренция (освен в определени браншовете – хамали, ремонт на покриви, автомобили под наем, ремонт на покриви и др. – хората в тези браншове макар и да не са на ти с Интернет рекламата вече добре знаят – Клиентите идват от Интернет).

Такива условия никога вече няма да има. Никога.

Не изпускайте момента! Ако мислите, че разходите Ви за Интернет са големи, утре може и да не сте в бизнеса, когато първа страница на Google е пълна с конкурентите Ви а Вие получавате офертите им по имейла и на телефона си.

Какво да правим?

Ето един примерен план за действие:

  • Прегледайте и повишете ефективността на сайта си. Конурентите Ви не го правят и сега можете да го изпреварите.
  • Пробвайте различни варианти за привличане на трафик – Google реклама, SEO oптимизиция, Facebook страница и реклама.
  • Публикувайте полезно съдържание. Конкурентите не го правят. Вижте сайтовете им. Сега можете да привлечете вниманието към себе си.

Не знаете откъде да започнете? Нека погледнем сайта Ви и трафика към него и да Ви дадем съвет.

Ползите от SEO-оптимизиран сайт:



Изтласква Вашия сайт на първи позиции в Google по ключови думи от Вашия бранш;
Увеличава посещенията от потребители, които търсят точно Вашия тип услуги, а не произволни посетители
Приток на нови партньори и клиенти
Популяризира сайта и фирмата Ви, прави откриването Ви в Интернет по-лесно и повишава доверието към Вас
Покачва продажбите и възможността за достигане до 100% от потенциалните Ви клиенти
//]]>

Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт.

Вижте тук защо ги използваме

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close