Може би на нас българите това ще ни звучи като клише, нещо като bla-bla-bla от учебника по маркетинг, но истината е, че се оказва в основата на бизнес успеха.
Повече от ясно е, че ако мислите за това какво клиените правят, ориентирайки се какво да купят ще можете да им покажете това, което искате да видят и да изберат Вас.
Ще кажете – не е вярно, аз познавам клиените си, знам какво правят за изберат моите продукти.
Може би сте прави, но защо тогава на сайта Ви няма това, което им е необходимо за да изберат такъв продукт. Не е ли вярно, че има информация за Вашата фирма, за продуктите, които предлагате и контактна информация и изобщо няма съвети как да се използват продуктите, няма примери, няма успешни случаи, няма описание на проблемите, които продуктите Ви решават.
(ако има, моля да ме извините и приемете поздравленията ми – Вие сте в озни 1%, които е направил нещата както трябва и сте успели)
А опитвали ли сте да търсите в Google като клиент и когато попаднете във форум, Вашата фирма ли споменават, Вашите продукти ли препоръчват? Ако има линк към Вашия сайт и Вие го последвате, ще можете ли за 3 минути да намерите каквото Ви трябва. Ако сте скептичен клиент, ще успеете ли да се убедите да купите от себе си?
Изглежда по-сложно от колкото си мислите, нали?
Не е. Всичко идва от мисленето като клиент.
Да сега все още е криза, трябва да мислим за финансите, за хората във фирмата, за доставките, за неплатените фактури, за купчината проблеми, с които се борим, но нали все пак клиените са тези, от които идват парите.
Трябва да мислим ПЪРВО за тях и като тях за имаме търговски успех.
Мислим ли, ще ни дойдат идеи за това какво да направим за тях.
Да сега е все още криза, но точно заради това, трябва да мислим като клиентите си.
И тъй като вероятно очакате конкретни препоръки ето няколко (само да се уговорим, че само с препоръки не става, всеки бизнес е различен и трябва да намерите сами пътя).
Ако това Ви беше интересно и искате да питате нещо. Пишете ми във Facebook или LinkedIn. С удоволствие ще го дискутираме.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим преживяването ви в нашия уебсайт. Вижте тук защо ги използваме
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.